klaps wychowawczy

11. Data: 2009-12-12 17:49:46

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 18:32:15 +0100, gazebo napisał(a):

> ja cie bez klonicy strzele wychowawczo w dupe, pasuje? moge nawet to
> zrobic z ojcowska miloscia, aktorem nie jestem ale dam z siebie wszytsko

Wtedy oddam z nawiazką, zupełnie nie wychowawczo, jak każdemu, kto nie jest
moim rodzicem, a chce mnie wychowywać.
--

Ikselka.

12. Data: 2009-12-12 17:50:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 18:39:43 +0100, gazebo napisał(a):

> aaa, pies Pawlowa, na ludzi niekoniecznie dobrze dziala

Działa.
--

Ikselka.

13. Data: 2009-12-12 17:53:11

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Klaps to nie "bicie".
> No i - po prawidłowym procesie wychowania otrzymane niegdyś wychowawcze
> klapsy są przez dorosłe już dzieci uznawane za uzasadnione w odniesieniu do
> nich.
> Trzeba tylko, będąc rodzicem, wiedzieć, kiedy je stosować. Mało kto wie i
> wtedy następuje przesada - czyli nadmiar lub zupełne ich zaniechanie.

to forma seksulana, ocen jak lubisz wychowawcze klepnaie w tylek,
podnieca cie to, czujesz sie ulegla, masz ochote sie zbuntowac?

--
bla

14. Data: 2009-12-12 17:56:08

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Działa.

niewatpliwie, stad miedzy innymi mamy zajecie dla psychiatrow

--
bla

15. Data: 2009-12-12 17:57:15

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Wtedy oddam z nawiazką, zupełnie nie wychowawczo, jak każdemu, kto nie jest
> moim rodzicem, a chce mnie wychowywać.

jestem silniejszy, jak rodzic wobec dziecka, mozesz sprobowac ale wtedy
na wychowawczym sie nie skonczy
--
bla

16. Data: 2009-12-12 18:38:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 18:57:15 +0100, gazebo napisał(a):

> jestem silniejszy, jak rodzic wobec dziecka, mozesz sprobowac ale wtedy
> na wychowawczym sie nie skonczy

Spokojnie, jestem po kursie samoobrony. Nie muszę się uciekać do
klasycznych metod siłowych.
--

Ikselka.

17. Data: 2009-12-12 19:36:59

Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uznaje klaps. Klaps to nie "lanie". I nie mam na myśli klapsa z pomocą
> kłonicy czy łańcucha.

Bohater mojego postu był jako chłopiec raz (?) bity łańcuchem....

18. Data: 2009-12-12 20:15:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 20:36:59 +0100, Marek napisał(a):

> Bohater mojego postu był jako chłopiec raz (?) bity łańcuchem....

No ale nie napisałeś tego od razu.
"Klaps" to wyraz dźwiękonaśladowczy, jego brzmienie i znaczenie dotyczy
czynności jednorazowej wykonanej gołą ręką na gołą pupę. Tylko i wyłącznie.
Wszelkie tego wariacje mogą polegać jedynie na pupie ubranej.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-12-13 08:48:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Spokojnie, jestem po kursie samoobrony. Nie muszę się uciekać do
> klasycznych metod siłowych.

bardzo spokojnie, dostaniesz tylko klapsa wychowawczego

--
bla

20. Data: 2009-12-13 11:42:42

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:
> "Klaps" to wyraz dźwiękonaśladowczy, jego brzmienie i znaczenie dotyczy
> czynności jednorazowej wykonanej gołą ręką na gołą pupę. Tylko i wyłącznie.
> Wszelkie tego wariacje mogą polegać jedynie na pupie ubranej.

a zmuszanie do obnazenia jest jaka metoda wychowawcza?

--
bla

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman