klaps wychowawczy

711. Data: 2009-12-17 17:36:12

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Prawdę mówiąc niechętnie - i on też beze mnie niechętnie. Chodziliśmy do
> tej samej licealnej klasy, chodziliśmy większość studiów, pracujemy razem,
> odpoczywamy razem. Szkoda nam czasu na osobność. Życie jest takie krótkie.

Za potrzeba tez razem?
I.

712. Data: 2009-12-17 17:39:35

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Jak Ci cham się narzuca, to należy go spoliczkować. Ale rozumiem, że w
> Twoim wykonaniu reakcją byłoby zadowolone "hi hi hi" i rumieńce. No cóż,
> byly i takie dziewczęta w klasie mojej córki...

Czyli w Twoim schemacie postepowania z chamami jest albo walenie w
twarz, albo "hi hi hi" i rumieńce". Ciezko Ci znalezc cos posrodku, jak
widze. Podobnie jak z dychotomia: klapsy vs wychowanie bezstresowe.
I.

713. Data: 2009-12-17 17:46:31

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:

> Chodziło mi oto, ze dzieci w przedszkolu są bardzo ruchliwe
> i żeby je ugryźć, trzeba byłoby chyba je przytrzymać nieruchomo,
> a do tego potrzeba naprawdę sporo siły.
> Kiedyś próbowałem ubrać swoją bratanicę w wieku przedszkolnym, która
> akurat upatrzyła sobie inne zajęcie i to wcale nie było takie łatwe.
> I to dla dorosłego mężczyzny dysponującego pełną siłą, a co dopiero
> jakby inny przedszkolak miał ją ugryźć?

Prawusek nie mial z tym zadnego problemu, no ale on daje klapsy wzorujac
sie na niedzwiedziej mamie

--
bla

714. Data: 2009-12-17 17:48:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Stosuj tam, gdzie masz braki.
to zalosne jak sie usprawiedliwiasz

--
bla

715. Data: 2009-12-17 18:03:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 14:17:50 +0100, Marchewka napisał(a):

> My tez bylismy zdziwieni. Do prywatnego. Pozniej tez do prywatnego.
> Teraz mlody tez do tego samego. Jestesmy b. zadowoleni.
> W panstwowym nie mialabym szans dzieci umiescic.
> I.

To taka elita - państwowe przedszkola?
--

Ikselka.

716. Data: 2009-12-17 18:06:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 14:20:53 +0100, Marchewka napisał(a):

> A gdyby ktoregos dnia jej sie wydalo, ze Ty jestes chamska? Albo jakas
> Twoja przyjaciolka? Walnelaby ja i byloby to OK, tak?
> Sytuacja hipotetyczna, oczywiscie, bo masz tak doskonale dzieci, ze
> przeciez nie zwrocilyby sie nigdy ani przeciwko Wam, ani Waszym znajomym.
> I.

Nie jesteśmy chamscy, więc nic takiego jej sie wydac nie może. Twoje
rozważania są bezprzedmiotowe.
Jednak sami nie będąc chamscy - sami umiemy i nauczyliśmy dzieci z
chamstwem sobie radzić i dzięki temu nie jesteśmy bezwolnymi potencjalnymi
jego ofiarami.
--

Ikselka.

717. Data: 2009-12-17 18:18:06

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To taka elita - państwowe przedszkola?

Jesli silisz sie na jakas ironie, to calkiem niepotrzebnie.
W panstwowych przedszkolach, o ile sie orientuje, jest cos w rodzaju
pierwszenstwa - najpierw pracujacy samotni rodzice, pozniej oboje
pracujacy (najlepiej na etacie), a na koncu inni. Wiec tak naprawde
mozna nawet nazwac to instytucja "elitarna" w takich okolicznosciach. Bo
nie jest dla wszystkich, tylko dla tych, ktorzy sie kwalifikuja. A ci
"inni", spoza tej listy "uprzywilejowanych", ktorym tez sie powinna
nalezec opieka dziecka w panstwowej placowce, nie maja wiekszych szans.
Zwlaszcza w dzielnicy, gdzie jest z 10 razy mniej przedszkoli, niz byc
powinno, wg zaludnienia. A w takiej wlasnie mieszkamy.
I.

718. Data: 2009-12-17 18:26:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 18:25:37 +0100, Marchewka napisał(a):

> Mozna. Tylko oni kazda zlotowke laduja w te budowe. Wiec ograniczaja, co
> sie tylko da, lacznie z ww. atrakcjami.
> I.

Ciasta też nie mogą upiec i pojechać wspólnie autobusem nad najbliższą
strugę?
--

Ikselka.

719. Data: 2009-12-17 18:27:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 18:33:29 +0100, Marchewka napisał(a):

> Babciu, gadamy sobie po prostu, a Ty ciagle czujesz sie atakowana. Skoro
> piszesz cos, do czego mam sie odniesc, czy chce sie odniesc, to jaki
> masz z tym problem, ze wyskakujesz z tekstem "protekcjonalny ton"? Co to
> ma niby w tym kontekscie znaczyc?
> Ty mnie przekonujesz, ze dzieci to bezmozgi, ktore nie rozumieja, co sie
> do nich mowi. A ja staram sie Cie przekonac, ze tak nie jest.
> I.

Jak to babcia babcię.
--

Ikselka.

720. Data: 2009-12-17 18:28:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 18:35:44 +0100, Marchewka napisał(a):

> ???? Wyjatkowo dziwaczny wniosek. Umiesz go jakos uzasadnic?
> I.

Twoje pożałowanie i atencja wobec chama, a nie wobec dziewczyny - jest
znamienne.
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman