klaps wychowawczy

761. Data: 2009-12-17 21:25:47

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Wlasnie, Ty chyba cos pisalas na psd o pomysle wystartowania z
> przedszkolem, prawda? Napisz cos wiecej, jak mozesz.
> Z propozycja takze wystepuje: skoro gadamy w towarzystwie niemal
> wylacznie psd-owym, to moze wrocimy na nasze "smieci" z dalsza dyskusja?

Możemy, ale to już jutro. Łatwo nie jest, ale jeśli jest determinacja i
chęć to można dużo zdziałać.

--

Paulinka chora, więc jutro ogólnodostępna

762. Data: 2009-12-17 21:29:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mój ci on!
>
> Qra, i wara mi od niego

Ale Cię poniosło!
A ja miałam nadzieję, że może spiknę z nim moją Maję, ale widzę, że bez
szans. ;)

Ewa

763. Data: 2009-12-17 21:30:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Dobre sobie :->

Właśnie dlatego kluczowe hasło firma, można rozwinąć do setek
dziesiętnych wobec państwa.
--

Paulinka

764. Data: 2009-12-17 21:32:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> [...]
> Z propozycja takze wystepuje: skoro gadamy w towarzystwie niemal
> wylacznie psd-owym, to moze wrocimy na nasze "smieci" z dalsza dyskusja?

Jestem za, bo tutejsi faceci na pewno już ziewają. ;)

Ewa

765. Data: 2009-12-17 21:36:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Jestem za, bo tutejsi faceci na pewno już ziewają. ;)

Wątek ma 833 posty w tym momencie, nie przesadzajmy ;)

--

Paulinka

766. Data: 2009-12-17 21:42:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Niet trzeba podejść metodycznie. Firma, wniosek o dofinansowanie z UE i
> lecimy.

Wniosek musi przejść. Lub nie i wtedy nie tyle lecimy, co pikujemy. W dół.

Qra

767. Data: 2009-12-17 21:43:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to ja już bym to podciągnął pod słowo "terror".

To były trochę inne, o wiele trudniejsze czasy - okres międzywojenny,
wojenny i krótko powojenny, rodzina wielodzietna. Dziadek ortodoksyjny
katolik. Był oddany rodzinie, ale niestety ta miłość także w ten sposób
się wyrażała. Większość rodzeństwa mojego ojca miała w dorosłym życiu
kłopoty z wyrażaniem swoich emocji, ale chyba żadne nie biło swoich
własnych dzieci.

> ja je po prostu rozśmieszam, zamiast gadać o jedzeniu zupy. a mama jest
> trochę jak kapo, co zrobić :)

Mój mąż też rozśmiesza córkę jakimiś totalnymi bzdurami. Np. ostatnio
jak brałam prysznic, wzięli mój telefon i nagrali "sto lat" w swoim
wykonaniu (przy czym mąż stylizował się na lekko wstawionego) i ustawili
jako dzwonek, a po jakimś czasie do mnie zadzwonili z innego telefonu.
Teraz normalnie wstyd, jak zadzwoni gdzieś przy ludziach, ale nie
zmieniam. ;)

> to u ciebie też?! ufff.....

Spoko, weszło już do normy rozwojowej. ;)

Ewa

768. Data: 2009-12-17 21:44:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No przecież zapraszam. Uwielbiają u mnie w domu siedzieć. Zwłaszcza zimą,
> kiedy wszyscy mamy dużo czasu.

Marchewkę zaproś.

Qra

769. Data: 2009-12-17 21:45:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Wniosek musi przejść. Lub nie i wtedy nie tyle lecimy, co pikujemy. W dół.

Dlatego trzeba się na tym znać, co skutecznie podważa Sender.

--

Paulinka

770. Data: 2009-12-17 21:51:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Albo zlecić profesjonalistom, których usługa jest także refundowana.
> Polecam kobitki z właściwego departamentu lokalnego Urzędu
> Marszałkowskiego - ich wnioski zawsze przechodzą ;-)

Same dla siebie piszą?

--

Paulinka

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman