kłopoty z pęcherzem

1. Data: 2006-07-12 13:26:00

Temat: kłopoty z pęcherzem
Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć

Mam kłopoty z trzymaniem moczu :(( nie dam rady trzymać nawet 5 minut i
popuszczam :((
jestem po porodzie - miesiąc temu urodziłam ...czy to ma coś z tym
wspólnego - czy to minie samo czy raczej do lekarza ....jesli tak to do
jakiego ...ginekolog ???

2. Data: 2006-07-12 15:11:44

Temat: Re: kłopoty z pęcherzem
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czaszka napisał(a):
> [...]
> jestem po porodzie - miesiąc temu urodziłam ...czy to ma coś z tym
> wspólnego - czy to minie samo czy raczej do lekarza ....jesli tak to do
Do ginekologa. Jest to efekt traumatycznego porodu. Jedno z jego
powikłań, jakim jest nietrzymanie moczu.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

3. Data: 2006-07-12 18:48:13

Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do ginekologa. Jest to efekt traumatycznego porodu. Jedno z jego
> powikłań, jakim jest nietrzymanie moczu.
>
> --

hmm poród miałam normalny (urodziłam siłami natury) - nie było żadnych
powikłań ;/
dziecię też zdrowe ...
ale pójdę do tego ginekologa ...bo i tak trzeba iśc na kontrolę hmmm ...

4. Data: 2006-07-12 21:24:49

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl>
napisał w wiadomości

> [...]
> jestem po porodzie - miesiąc temu urodziłam ...czy to ma coś z tym
> wspólnego - czy to minie samo czy raczej do lekarza ....jesli tak to do

Niestety jest to bolaczka wielu rodzacych kobiet :/ Jesli odczuwasz az taki
dyskomfort zglos sie do lekarza pierwszego kontaktu lub ginekologa, ktory
pewnie skieruje cie do urologa.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

5. Data: 2006-07-14 07:07:25

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:44b4f00d$0$22595$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
> jestem po porodzie - miesiąc temu urodziłam ...czy to ma coś z tym
> wspólnego - czy to minie samo czy raczej do lekarza ....jesli tak to do

Żaden urolog ani ginekolog nie pomoże Tobie. Musisz się skontaktować z
osobą, która przeprowadza zabiegi prądami selektywnymi.
Są to prądy działające selektywnie na mięsień zwieracza pęcherza, który
ulega na wskutek różnych dolegliwości, operacji ginekologicznych, a przede
wszystkim na skutek złej diety - dysfunkcji pod postacią zmniejszenia
mięśnia i zwiotczenia. Prądy selektywne pobudzają mięsień zwieracza pęcherza
i staje się on elestyczny. Zabiegi trwają zazwyczaj 10 dni pod rząd po 30
minut, w szczególnych przypadkach 15 zabiegów po 20 minut.
Poprawę funkcji mięśnia zwieracza pęcherza odczuwa się po 2/3 lub najpóźniej
4 zabiegu. Prądy selektywne działają jeszcze po ustaniu zabiegów przez okres
2-3 miesięcy. Wyleczenie następuje w 90%.
Aparat prądów selektywnych został dopuszczonyprzez Ministrerstwo Zdrowia w
1987 roku.
Podpowiem gdzie w Pani miejscowości (lub opodal) można skorzystać z tych
zabiegów.
Poniżej przytaczam artykuł lekarza na temat nietrzymania moczu.

Nietrzymanie moczu.

Nietrzymanie moczu jest dolegliwością typowo kobiecą ze względu
na budowę anato­miczną. Mężczyźni oprócz zwieracza pęcherza posiadają
dodatkowo mięsień zwierający cewkę moczową, a częściej u nich kłopotem jest
utrudnienie mikcji spowodowane przerostem gruczołu krokowego. Początkowo
choroba nie jest bardzo uciążliwa i dotyczy stanów zwiększonego ciśnie­nia w
jamie brzusznej na przykład w czasie śmiechu czy kichania. Jak każdy
mięsień, również zwieracz pęcherza do pracy potrzebuje energii z ATP i przy
jego niedoborze znacznie słabnie siła zwieracza. Żywienie tradycyjne oparte
na węglowodanach wymusza na organizmie czerpanie ener­gii z takich nośników
jak na przykład NADPH, który nie może być wykorzystany przez włókna aktynowe
i miozynowe, które zachodząc na siebie powodują skrócenie mięśnia. Aby w
przypadku niedoboru ATP mięsień wykonywał tę samą czynność, musi być
pobudzony przez silniejszy impuls nerwowy.

W przypadku zwieracza pęcherza moczowego impulsacja ta jest
odruchowa i jeżeli chora kobieta w porę nie pomyśli, to przy napięciu
tłoczni brzusznej dochodzi do kropelkowego oddawa­nia moczu. W pierwszym
okresie, gdy dolegliwości są mierne, możliwe jest wzmocnienie skurczu wolą.
Po pewnym czasie na skutek gorszego obkurczania dochodzi do rozciągnięcia
mięśnia przez mocz gromadzący się w pęcherzu. Zwieracz powiększa swój obwód.
W tym etapie choroby nawet silny skurcz nie powoduje całkowitego zatrzymania
moczu, ponieważ jest on zbyt długi. W takiej sytuacji nawet silna
koncentracja nie zapobiegnie ulewaniu. Pojawia się wtedy dodatkowy objaw -
konieczność natychmiastowego wypróżnienia z chwilą przepełnienia pęcherza.
Stopniowo również rozciągnięciu ulegają włókna mięśniowe i dochodzi do
zwiotczenia. Kiedy włókna miozynowe i aktynowe tracą ze sobą kontakt
zniesiona zostaje funkcja skurczu mięśnia i kontrola neuronalna. Dochodzi do
bezwiednego oddawania moczu. Oczywiście zaburzenie to może też być wywołane
jakąś chorobą ogólną (na przykład SM) lub urazem mechanicznym (zabiegi
operacyjne) jednak jest to znacznie rzadsze. Stosując żywienie optymalne
można szybko pozbyć się tej dolegliwości, tak jak i wielu innych. W
początkowym okresie sama dieta skutkuje natychmiast wzrostem siły mięśni,
gdyż wzrasta ilość ATP i wraca pełna funkcja zwieracza. Stosując dalej
żywienie, kobieta na długo zabezpiecza się przed podobnymi problemami. W
przypadku zaburzeń bardzo zaawansowanych przydatne jest wdrożenie prądów
selektywnych SVU, które wzmagają neuronalną impulsację mię­śnia. Efekty nie
każą na siebie zwykle długo czekać. Poprawę uzyskuje się między trzecim, a
dzie­siątym zabiegiem i dalej nie ma konieczności ich stosowania. Problem
mogą stanowić osoby z bezwiednym moczeniem, u których czas stosowania
żywienia i zabiegów jest dłuższy (podobnie jak SM). Do nie poddających się
prądom należą jedynie kobiety, które doznały przerwania ciągłości zwieracza
na skutek urazu mechanicznego. Wtedy konieczne i jedyne jest leczenie
operacyjne. Na­leży jednak wspomnieć, że jest to zabieg prosty. U kobiet
starszych, nawet żywiących się optymal­nie może czasem istnieć potrzeba
powtórzenia zabiegów prądami po roku lub po kilku latach, po­nieważ
wiotczenie mięśni jest jednym z naturalnych procesów starzenia organizmu.

6. Data: 2006-07-14 12:59:23

Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiem gdzie w Pani miejscowości (lub opodal) można skorzystać z tych
> zabiegów.

dzięki za ciekawy artykół , jestem z warszawy ....
czy orientuje się Pan gdzie w wawie można skorzystać z tych prądów i jaka
jest cena ??

7. Data: 2006-07-14 13:31:34

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:44b78c81$0$22585$f69f905@mamut2.aster.pl...

> dzięki za ciekawy artykół , jestem z warszawy ....
> czy orientuje się Pan gdzie w wawie można skorzystać z tych prądów i jaka
> jest cena ??

Cena zabiegów ok. 250/300 zł (10 zabiegów)...
Ale wcześniej musi Pani mieć skierowanie od lekarza, który przyjmuje:
dr n. med. Mariusz Głowacki
HOMO OPTIMUS
ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 80 C
01-636 Warszawa tel. 022 839 93 31
e-mail: bomooptimus@@op.pl
Przesympatyczny , młody neurochirurg, największy autorytet w Polsce od
prądów selektywnych.
Pozdrawiam Jurek M.

Insulina
Czy można stosować Eloquine 250 jako zamiennik lariamu?
Problem urologiczny?
realizacja recepty w niemieckiej aptece
Escherichia coli