klopsiki w zalewie octowej

1. Data: 2005-08-02 18:20:46

Temat: klopsiki w zalewie octowej
Od: "sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie do szanownych grupowiczów-czy ktoś wie jak zrobić takie małe
klopsiki z mięsa mielonego w zalewie octowej? chodzi to za mną od kilku dni
a nie moge tego znaleźć w internecie pozdrawiam i z góry dziękuję

2. Data: 2005-08-02 18:27:25

Temat: Re: klopsiki w zalewie octowej
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcodi5$i34$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"sabina" <s...@w...pl> wrote:

> mam pytanie do szanownych grupowiczów-czy ktoś wie jak zrobić takie małe
> klopsiki z mięsa mielonego w zalewie octowej? chodzi to za mną od kilku dni
> a nie moge tego znaleźć w internecie

Nie opowiadaj bajek. Było tutaj, całkiem niedawno.

<http://tinylink.com/?egoEYrlRx0>

Władysław

3. Data: 2005-08-02 18:43:32

Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los z adresu w...@o...pl wymodził(a) :

> Nie opowiadaj bajek. Było tutaj, całkiem niedawno.

Napisała, że nie może znaleźć, a nie że tego w na p.r.k. nie było. Widzisz
różnicę?

Pozdrawiam
Paulinka

4. Data: 2005-08-02 18:48:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcoet9$omc$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Paulinka" <paulinka503@precz_ze spamem_wp.pl> wrote:

> Wladyslaw Los z adresu w...@o...pl wymodził(a) :

> Napisała, że nie może znaleźć, a nie że tego w na p.r.k. nie było. Widzisz
> różnicę?

Przez kilka dni nie mogła znaleźć czegoś, co było niedawno omawiane w
grupie do której kieruje pytanie?

Władysław

5. Data: 2005-08-02 19:36:46

Od: "Robert" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Nie opowiadaj bajek. Było tutaj, całkiem niedawno.
>
> <http://tinylink.com/?egoEYrlRx0>
>
> Władysław

To co jest pod tym linkiem, to-IMHO-mało udane wersje "Klopsów (klopsików)
królewieckich".

Prawidłowy przepis jest tu: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis10173.html

--

Robert

6. Data: 2005-08-02 19:48:14

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości

> To co jest pod tym linkiem, to-IMHO-mało udane wersje "Klopsów (klopsików)
> królewieckich".
>
> Prawidłowy przepis jest tu: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis10173.html
A gdzie w tym przepisie jest mowa o zalewie octowej i pakowaniu klopsików do
słoików w tejże zalewie??
Bo o taki przepis pyta autorka wątku ...

Pzdr,
Magdalena

7. Data: 2005-08-02 20:39:05

Od: "Robert" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]
> A gdzie w tym przepisie jest mowa o zalewie octowej i pakowaniu klopsików
> do
> słoików w tejże zalewie??
> Bo o taki przepis pyta autorka wątku ...

Post "sabiny" nie mówi o pakowaniu klopsików do słoików.

Poza tym odniosłem się do treści linku Wladysława L., jako że wg. mnie, są
tam opisane bardzo dowolne wariacje na temat.
Może "sabina" uściśli swoje życzenie?

Robert

8. Data: 2005-08-03 06:03:55

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poza tym odniosłem się do treści linku Wladysława L., jako że wg. mnie, są
> tam opisane bardzo dowolne wariacje na temat.

śledzi?
Pozdro Jacenty

9. Data: 2005-08-03 06:23:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcoi25$8p7$1@news.onet.pl>,
"Robert" <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> wrote:

> [...]
> [...]
>
> To co jest pod tym linkiem, to-IMHO-mało udane wersje "Klopsów (klopsików)

To nie jest jednak przepis na klopsy w zalewie octowej.

Władysław

10. Data: 2005-08-03 06:38:39

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Nie opowiadaj bajek. Było tutaj, całkiem niedawno.
>
> <http://tinylink.com/?egoEYrlRx0>

Robiłam wg tego właśnie przepisu i wyszły bardzo smaczne, polecam.

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

Do właścicielie Zelmera Fenomen
wolowina - mawynowanie
Re: Obiad jednogarnkowy dla 2+1 - da się ???
nurtujace pytanie
2 x śledzie