Do właścicielie Zelmera Fenomen

1. Data: 2005-08-02 16:17:21

Temat: Do właścicielie Zelmera Fenomen
Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do właścicielie robota Zelmer Fenomen.
Czy da sie tym robotem zmielić mięso ? Czy jest jakaś przystawka, albo
czy sam robot potrafi to zrobić ?

--
Sebastian Maliszczak

2. Data: 2005-08-02 17:39:13

Temat: Re: Do właścicielie Zelmera Fenomen
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <b...@c...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:dco665$nds$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Mam pytanie do właścicielie robota Zelmer Fenomen.
> Czy da sie tym robotem zmielić mięso ? Czy jest jakaś przystawka, albo czy
> sam robot potrafi to zrobić ?

a w ogole widziales tego robota/byles na stronie zelmera/czytales cos w
archiwum????

--

pzdr
marta

3. Data: 2005-08-02 17:56:57

Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka napisał(a):

> a w ogole widziales tego robota/byles na stronie zelmera/czytales cos w
> archiwum????

Tak,widzialem, czytalem, ale nic nie znalazlem, moze zle szukalem.

--
Sebastian Maliszczak

4. Data: 2005-08-02 20:22:47

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <b...@c...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:dco665$nds$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Mam pytanie do właścicielie robota Zelmer Fenomen.
> Czy da sie tym robotem zmielić mięso ?

Ja mielę metalowym nozykiem.

pozdr

cherokee

5. Data: 2005-08-02 21:34:55

Od: s...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja mielę metalowym nozykiem.
>
> pozdr
>
> cherokee

A czy robiłaś w nim ciasto drodżowe lub miksowałaś twaróg ?
Jestem ciekawa,jak z tym sobie radzi.Ile lat masz FENOMENA?
L.

6. Data: 2005-08-03 08:33:39

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> A czy robiłaś w nim ciasto drodżowe lub miksowałaś twaróg ?
> Jestem ciekawa,jak z tym sobie radzi.Ile lat masz FENOMENA?

O rany, wszystko jest w archiwum. Mam Multi Robi , a metalowy noz ma wiele
zastosowan, poczytaj w instrukcji obsługi.
Malakser mam od 2,5 roku i nic sie nie zepsuło ani troche.

pozdr

cherokee

7. Data: 2005-08-03 08:36:06

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <b...@c...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:dcoc0t$p5q$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Tak,widzialem, czytalem, ale nic nie znalazlem, moze zle szukalem.

nadal sie dziwie skad twoje pytanie. na stronie producenta masz szczegolowo
wymienione funkcje robota i osprzet.

a skoro ogladales, to zapewne zauwazyles ze nie ma zadnej przystawki do
mielenia miesa. mieso mozesz rozdrobnic, jak podpowiedziala cherokee - w
malakserze.

--
pzdr
marta

8. Data: 2005-08-03 08:48:05

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> a skoro ogladales, to zapewne zauwazyles ze nie ma zadnej przystawki do
> mielenia miesa. mieso mozesz rozdrobnic, jak podpowiedziala cherokee - w
> malakserze.

z całkiem świetnym skutkiem.

Margola Fanka Zelmera Multirobi

9. Data: 2005-08-03 13:46:09

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie do właścicielie robota Zelmer Fenomen.
> Czy da sie tym robotem zmielić mięso ? Czy jest jakaś
> [...]

Witam!
Jestem szczęśliwą pisadaczką fenomena od jakiegoś czasu i uważam że jest
akurat tym robotem jaki w kuchni chciałam mieć . Co do mielenia mięsa to nie
ma on maszynki jedynie ostrze które rozmiele na miazgę mięso i będzie ono
takie hmmm no gładkie bardzo a na mielone kotlety czy jako farsz to lepsze
jest takie przez maszynkę do mielenia.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

10. Data: 2005-08-03 13:56:39

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Michalska" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takie hmmm no gładkie bardzo a na mielone kotlety czy jako farsz to lepsze

Można uzyskać konsystencję pośrednią - znaczy posiekanego mięsa - potrzebne
tylko odrobina wprawy i uprzednie oczyszczenie mięsa z włókien i żył.

pozdr

cherokee

wolowina - mawynowanie
Re: Obiad jednogarnkowy dla 2+1 - da się ???
nurtujace pytanie
2 x śledzie
Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze śledziami ...