kolnierz usztywniajacy

następny post »
From: "przszczps" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: kolnierz usztywniajacy
Date: Wed, 23 Nov 2005 14:07:54 +0100

Witam mam pytanko,
spotkalo mnie male nieszczescie wyladowania na slupie autem,nic powaznego
sie nei stalo ale pojechalem na pogotowie z bolem szyi,tam pan zalozyl mi
jakis kolnierzopodobne cos na szyje,nieraz widzialem jak ktos mial takie
usztywnienie to wygladalo to troche inaczej, u mnei wyglada to tak jakby
zwinal kilka razy jakas sciere, obwinal mi ja dookola szyi, poobwijal
bandazem i zaklepil na koniec plastrem no i z czyms takim 2 tygodnie gdzie
ani tego zdhjac chocby ogolic sie, albo umyc bo po 2 tygodniach to robale
mis ei tam zalegna :/ no ale wczoraj dowiedzialem sie ze bede mial mozliwosc
pozyczenia normalnego kolnierza i teraz ptanie:
czy musze isc najpierw do orotpedy zeby przypisalk mi inny kolnierz albo
stwierdzil czy ten co mam jest dobry? czy wystarczy ze sobie go sam
zdejme,zaloze pozyczony a do ortopedy zglosze sie po 2 tygach zeby zbadal
czy sie cos nie popieprzylo? z drugiej strony to ten ortopeda chyba nie
powinien miec nic przeciwko temu ze sobie go zdejme bo skad on moze wiedziec
co mi zalozyli na pogotowiu?

P qwertyyy