kolor szkieł?

11. Data: 2007-03-01 12:51:00

Temat: Re: kolor szkieł?
Od: "thassos" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..>Można. Ja mam przeciwsłoneczne Ray-Bany, w których wymienili mi szkła na
korekcyjne, wybarwiając je na identyczny kolor jak kolor oryginalnych
szkieł.

Czyli do oprawek słonecznych włożyli ci białe korekcyjne i zabarwili?
.. zastanawiam sie czy tak nie zrobić , tylko tu obawa ze jak oprawki
słoneczne pękną (bo są słabsze niż zwykłe oprawki korekcyjne), to szkła do
wyrzucenia będą.

thassos

12. Data: 2007-03-01 13:25:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

thassos <j...@o...pl> napisał(a):

> Czyli do oprawek słonecznych włożyli ci białe korekcyjne i zabarwili?

Podejrzewam, że najpierw zabarwili szkła korekcyjne, a potem wstawili do
oprawek.

Już wstawione też można dobarwić - nie wiem, czy w tym celu je wyciągają, czy
nie, pewnie tak. Przyciemniali szkła w okularach dla TŻ, który po paru dniach
noszenia marudził, że za jasne.

> ... zastanawiam sie czy tak nie zrobić , tylko tu obawa ze jak oprawki
> słoneczne pękną (bo są słabsze niż zwykłe oprawki korekcyjne),

A dlaczego niby przeciwsłoneczne mają być słabsze i dlaczego mają pękać?!

Pakowania ciemnych szkieł do zwykłych oprawek nie uznaję - po paru latach
eksperymentowania uznałam, że to bezsens i strata pieniędzy, bo człowiek nie
jest w stanie sprawdzić, jak będzie w tym wyglądał, i jak sama oprawka będzie
wyglądać z ciemnymi szkłami, nigdy nie byłam do końca zadowolona z efektu.
Tak więc jedyne rozwiązanie, jakie akceptuję, to podmiana szkieł na ciemne w
okularach przeciwsłonecznych. Z moich tuningowanych Ray-Banów jestem bardzo
zadowolona, wreszcie mam okulary przeciwsłoneczne, które nie wyglądają jak
korekcyjne.

> to szkła do
> wyrzucenia będą.

Pęknięte okulary są chyba z definicji do wyrzucenia w całości?

--
JoP

13. Data: 2007-03-01 14:59:11

Od: "thassos" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałam te Twoje okulary , bardzo ładne zwłaszcza te duże oprawki. A ty do
jakich oprawek Ray Bany włożyłaś
nowe szkła? Czy sa te oprawki trwałe?

thassos

14. Data: 2007-03-01 15:21:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

thassos <j...@o...pl> napisał(a):

> Oglądałam te Twoje okulary , bardzo ładne zwłaszcza te duże oprawki.

Gdzie można obejrzeć moje okulary? 8->

> A ty do jakich oprawek Ray Bany włożyłaś nowe szkła?

http://www.glassesonweb.com/Sunglasses/ItemDetails.a
sp?sg_frameid=31929

>Czy sa te oprawki trwałe?

No, nie narzekam, są dość solidne, nic im się nie dzieje, a zdarza mi się
jeździć w nich na nartach upychając je pod goglami. Miałam je na sobie, jak
na nartach oberwałam kijkiem w twarz - ale fakt, zaliczyłam raczej w dolną
część paszczy.

(Ale czuję się w obowiązku ostrzec, że kumplowi jedne Ray-Bany się
rozleciały, i wcale nie wymieniał w nich szkieł. Takie drucikowe.)

--
JoP

15. Data: 2007-03-01 16:21:17

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:es66hi$mrb$1@opal.icpnet.pl>
Theli <p...@w...pl> pisze:

> Ja na lato mam zwykle okulary z doczepianymi na magnesiki
> ,,sciemniaczami'', czyli jakby drugimi szklami (juz nie optycznym, ale
> po prostu ciemnymi). Okulary bez nich wygladaja jak zwykle okulary, po
> doczepieniu - jak ciemne okulary. Oba szkla sa tak blisko siebie, ze
> nie widac bardzo, ze cos jest z nimi nie tak :) Po wejsciu ze slonca
> do ciemnego pomieszczenia wystarczy jeden ruch reka, zeby z ciemnych
> zrobily sie normalne.

A gdzie trzymasz te drugie szkła, że tylko jeden ruch ręką wystarczy, by je
nałożyć?

Dla mnie najwygodniejszy sposób to soczewki kontaktowe.
Wtedy można po prostu kupić zwykłe okulary przeciwsłoneczne :)

--
Nixe

16. Data: 2007-03-01 17:21:28

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Dla mnie najwygodniejszy sposób to soczewki kontaktowe.
> Wtedy można po prostu kupić zwykłe okulary przeciwsłoneczne :)

Dokładnie, ja teraz testuję jednodniowe focusy i tfu, tfu jestem bardzo
zadowolona.

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

17. Data: 2007-03-01 17:37:58

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Mar 2007 18:21:28 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Dokładnie, ja teraz testuję jednodniowe focusy i tfu, tfu jestem bardzo
> zadowolona.

A macie szkła sferyczne czy cylindryczne? Ja kiedyś gdy nigdy nie musiałam
nosić okularów zawsze powtarzałam, że jeśli będę musiała nosić okulary, to
będę mieć szkła kontaktowe. Natomiast odkąd od stycznia dołączyłam do grona
okularników, ale niestety astygmatyków, to raczej cena szkieł kontaktowych
chyba nie da mnie. A jaka jest szansa, że szkła z antyrefleksem będą też
choć trochę odbijać promienie słoneczne??
--
Elżbieta

18. Data: 2007-03-01 19:08:54

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> chyba nie da mnie. A jaka jest szansa, że szkła z antyrefleksem będą też
> choć trochę odbijać promienie słoneczne??

Żadna :)
Antyrefleksy są po to by się od wewnętrznej strony szkła nie odbijały
błyskotki z boku tudzież z oprawek. Mi przez lata przeszkadzało odbicie
własnego oka w szkle. Juz teraz sobie nie wyobrażam szkieł bez powłoki
antyrefleksyjnej.
Co do fotochromów - nosiłam kilka lat - pomijam że sie wygląda jak
Jaruzelski to z czasem robią więcej szkody niż pożytku, bo
przyzwyczajasz oczy do "ściemniania" i mozna się nabawić nadwrażliwości
na światło. Fotochromy nigdy nie są idealnie przeźroczyste (w sensie -
zawsze są mniej lub bardziej przyciemnione).

E.

19. Data: 2007-03-01 20:07:35

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> [...]
> chyba nie da mnie. A jaka jest szansa, że szkła z antyrefleksem będą też
> choć trochę odbijać promienie słoneczne??

A, duża masz wadę?Ja mam minusy i maly astygmatyzm, nosze soczewki normalne

20. Data: 2007-03-01 20:12:53

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Mar 2007 21:07:35 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> A, duża masz wadę?Ja mam minusy i maly astygmatyzm, nosze soczewki normalne

maleńką ;-) jedno - 0,25 drugie -0,5 cylindry
--
Elżbieta

Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza
Matrix w Gdyni
Wypadajace wlosy - szampon
zabiegi lecznicze
podkład Dermacol - ktoś używał ? jakie opinie ?