komunikowanie sie w grupie

1. Data: 2005-01-19 20:04:34

Temat: komunikowanie sie w grupie
Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moglby mi objasnic
1-co to jest kanał w procesie komunikowania, omówić zakłocenia i podac
przyklady
2-co jest trescia a co kodem w komunikowaniu
3-jezyk ja i jezyk ty(?)
4-co to sa zaklocenia o charakterze wewn. gdzie wystepuja i na czym
polegaja.

Sprawdzalam w literaturze(np. Stoner, Freeman Gilbert) ale nie znalazlam
jasnych odowiedzi(przynajmniej jak na moj poziom ) :)
wiem ze to duzo pracy, ale z gory wielkie DZIEKUJE :)
Ewa

1. Data: 2005-01-20 09:02:36

Temat: Re: komunikowanie sie w grupie
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ewa

Ale Ewa to masz na drugie ? Bo na innych grupach przedstawiałaś się jako
Adrian.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-20 15:06:33

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale widzisz gdy pisze w swoim imieniu to uzywam swojego imienia[adrian], a
gdy to o moja mame chodzi podpisuje sie jej imieniem[ewa], natomiast gdy
moja siostra to ola, a tata jeszce nie musial korzystac z usenetu. tak to
sie w skrocie opowiada :]

1. Data: 2005-01-20 15:11:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil1:
> ... gdy pisze w swoim imieniu

A teraz to w czyim imieniu napisales?
... bo podpisac sie zapomniales. ;o

--
Czarek

1. Data: 2005-01-20 15:16:28

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtedy czyli niedawno , moj poprzedni post byl w moim wlasnym adrianowym
imieniu :]

Adrian - i juz nie zapomnialem

1. Data: 2005-01-20 15:17:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moja siostra to ola, a tata jeszce nie musial korzystac z usenetu. tak to

Oki :) Mam materialik ze szkolenia właśnie w tym temacie, czasem ogólnikowy,
ale też w miare konkretny niekiedy. Niestety tylko w formie papierowej. Mogę
zkserować jak chcesz (znaczy się mama chce :) ). Niestety ewentualne
dostarczenie będzie wymagało pofatygowania się do mnie (wawa) - bądź podanie
na privie adresu na który mam to wysłać.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-20 16:04:40

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

na razie mamuska wyjechala, ale nie az tak daleko jak daleko jest wawa
;)Jestesmy z gorzowa i chyba forma osobistego dostraczenia sie nie sparwdzi.
a co do wyslania to potzrebuje ona tego juz na weekend wiec tez odpoada. Ale
dzieki za pomoc.

A tak wlasciwie po co robic sesje z takich tematow na ksztaltowaniu terenow
zielonych?(moja mam wlasnie to zaczela w tym roki studiowac )tylko wiecej
pracy dla mnie lol

Adrian

1. Data: 2005-01-20 16:51:50

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc tu juz ewa :]
pojutrze mam zaliczenie wiec nie zdaze ale gdybys mogl chcociaz po 2-3
zdania ztych tematow co byly napisane. Bylabym bardzo wdzieczna , jeszce
tearz wrocilam z biblioteki i nic nie ma :(

Ewa

1. Data: 2005-01-20 18:44:00

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdania ztych tematow co byly napisane. Bylabym bardzo wdzieczna , jeszce
> tearz wrocilam z biblioteki i nic nie ma :(

Odpowiedziałem na priv.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-21 19:10:40

Od: g m <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil1 wrote:

> [...]
> jasnych odowiedzi(przynajmniej jak na moj poziom ) :)
> wiem ze to duzo pracy, ale z gory wielkie DZIEKUJE :)

1.
PRZYGODA Z KOMUNIKACJĄ. Bateson, Perls, Satir, Erickson. Początki NLP
 Walker Wolfgang

http://www.gwp.pl/add2cart.php?product=312

NLP Wprowadzenie do programowania neurolingwinistycznego
 Seymour John,  O Connor Joseph
 Wydawca: Wydawnictwo Zysk i S-ka

http://www.gwp.pl/add2cart.php?product=694

tu powinny byc odpowiedzi

Psycholog w poznaniu.
Po co w ogóle żyjecie?
Robaku! W braku świadomości chodzi o BÓL
prozac a amfetamina
prośba