kontrolowany kieliszek

51. Data: 2005-08-08 11:00:10

Temat: Re: kontrolowany kieliszek
Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*gazebo*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> tej brytyjskiej :)

Kto napisał , tego pytaj.

> zdaje sie, ze umknela istota pytania zapoczatkowujacego watek

Posty z newsów przytacza się sie "news: i cała reszta nagłowka".

--
ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->

52. Data: 2005-08-09 05:46:47

Temat: Re: kontrolowany kieliszek [OT}
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ALEX wrote:

> Posty z newsów przytacza się sie "news: i cała reszta nagłowka".

calego naglowka z pominieciem references? jak na pl.rec.humor.najlepsze?
dzialaja ci takie linki przy tej ilosci serwerow i czytnikow
niejednokrotnie wymagajacych uwierzytelnien? najpewniejszy sposob IMO to
news://[nazwa/IP serwera]/[Message-ID] a i tak dziala do momentu expire
stad podaje sie Message-ID i google zalatwiaja reszte

--
careful with that axe Eugene!

53. Data: 2005-08-09 12:06:32

Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> najpewniejszy sposob IMO to news://[nazwa/IP serwera]/[Message-ID]
> a i tak dziala do momentu expire stad podaje sie Message-ID i

Wystarczyło podać news:dc8p0s$lk3$1@nemesis.news.tpi.pl Problem w tym
że outlook widząc małpę, głupio zakłada że to email, zaś małe słówko
"news" kieruje go właściwy tok myślenia. Tak jest po prostu
wygodniej ]:->

54. Data: 2005-08-09 12:44:02

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ALEX wrote:

> Wystarczyło podać news:dc8p0s$lk3$1@nemesis.news.tpi.pl

a to trzeba dopisac recznie

> Problem w tym
> że outlook widząc małpę, głupio zakłada że to email, zaś małe słówko
> "news" kieruje go właściwy tok myślenia.

nie wiedzialem, a inne czytniki?

> Tak jest po prostu
> wygodniej ]:->

dla kogo? nie da sie zunifikowac formy dla wszytskich, zapis z malpa
jest w zrodlach
--
careful with that axe Eugene!

55. Data: 2005-08-10 05:58:24

Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*gazebo*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> a to trzeba dopisac recznie

Poradziłem sobie ]:->

> nie wiedzialem, a inne czytniki?

Nie wiem, nie używam. Kidyś próbowałem, ale pod względem
funkcjonalności OE bije je o kilka długości ]:->

> dla kogo? nie da sie zunifikowac formy dla wszytskich, zapis z malpa
> jest w zrodlach

Sugerujesz że jak dodasz "news:" to inne czytniki sobie nie poradzą ?

56. Data: 2005-08-10 06:39:22

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ALEX wrote:

> Nie wiem, nie używam. Kidyś próbowałem, ale pod względem
> funkcjonalności OE bije je o kilka długości ]:->

twoj spor, nie o tym rozmawiamy

> Sugerujesz że jak dodasz "news:" to inne czytniki sobie nie poradzą ?

przeczytaj dokladnie moj wczesniejszy post, eot
--
careful with that axe Eugene!

57. Data: 2005-08-10 08:40:02

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 10 Aug 2005 08:39:22 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@w...pl> i powiedziała:

[..]
> przeczytaj dokladnie moj wczesniejszy post, eot

Słowo od moderatora:

- następne postingi wysyłane na więcej niż jedną grupę bez ustawionego
Followup-To będą odrzucane

- następne postingi opisujące kwestie konfiguracji czytnika bądź
wpisywania msg-id będą odrzucane

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

58. Data: 2005-08-15 17:44:22

Od: PHPdeveloper <phpdeveloper_NOzpamPLEASE@o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

...:::WISKOLER:::... wrote:
> Sława polskiego lecznictwa alkoholizmu. A wiaderko jak wiaderko, jeden ma
> większe, inny mniejsze. Jeden przychodzi i ma je już puste, inny nie do
> końca. Każdy powinien je sam wypić, jak nie wypije to nie ma co szukać ani
> na AA ani na lecznictwie zamkniętym.

cynizm z wyboru czy genetyczny?? bo na pewno jest to twoja doktryna zyciowa :]

59. Data: 2005-08-16 20:26:12

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PHPdeveloper napisał(a):

> cynizm z wyboru czy genetyczny?? bo na pewno jest to twoja doktryna
> zyciowa :]

gdybys wiedzial o czym mowisz... to bys milczal...

60. Data: 2005-08-21 17:13:48

Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Słynny grzebolog *PHPdeveloper* podał dziwną wiadomość datowaną na 15
sierpień ( poniedziałek) o godz. 19:44, o treści :

> cynizm z wyboru czy genetyczny?? bo na pewno jest to twoja doktryna zyciowa :]

Widziesz coś cynicznego w mojej wypowiedzi?
Pytał o Woronowicza to mu odpowiedziałem.
Pytał o wiaderko to też dostał odpowiedź.
--
..::WISKOLER::..

Stirlitz, wychodząc z baru, poczuł silne uderzenie w potylicę.
Szybko odwrócił się - to był asfalt...

Wiem, ze nie odkrylem Ameryki
z innej beczki
pomozcie