koronografia - jaki format zapisu na CD ?

1. Data: 2007-02-25 21:43:41

Temat: koronografia - jaki format zapisu na CD ?
Od: Janusz Pawlowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeszedłem koronografię w 2001 roku, a obecnie chyba też będzie,
byłem już raz na wizycie przedwstepnej i zaniosłem kasetę video VHS z
zapisu takiego zabiegu w 2001 roku, ale nietsety doktor powiedziała mi
że sprzęt jakim dysponuje odtwarza tylko z płytek CD. Chodzi o
Instytut Kardiologii w W-wie Anin.

Moje pytanie : na jaki format zapisu mam przetworzyć istniejący zapis
na kasecie VHS i zapisac na CD - doktor powiedziala mi że się na tym
nie zna. Dziękuję z góry za pomoc.

2. Data: 2007-02-26 09:50:17

Temat: Re: koronografia - jaki format zapisu na CD ?
Od: "monikag" <m...@2...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Najlepiej byloby, jak bys dal rade zdobyc taka plytke z czyjegos
badania. Wtedy mozna by sprawdzic, jaki format jest na tej plytce i
zrobic identyczny. Zamiana zapisu z tasmy VHS na dowolny zapis cyfrowy
na plytce CD to prosta sprawa. A na czym ta plytka ma byc odtwarzana?
Na komputerze PC czy w jakims specjalizowanym kardiologicznym
urzadzeniu? A moze poprostu w odtwarzaczu DVD? Jezeli na komputerze
lub na odtwaraczu DVD to majlepiej zrobic w formacie DVD (MPEG).
Nowsze odtwarzacze DVD radza sobie z zapisem DiVX, AVI itp. Komputer
odtworzy wszystko (w zaleznosci od zainstalowanych sterownikow).
Natomiast nie mam pojecia co do specjalizowanych medycznych urzadzen.

Jak cos bedziesz wiecej wiedzial to daj znac.

Jaki specyfik na zatwardzenie?
zapalenie układu moczowego (?)
kamienie w woreczku zolciowym
Nudności, zawroty głowy po urazie ponad 2 m-ce temu
Wymaz z gardła- prosba o przetłumaczenie z łac.