kurczak po pilznensku

1. Data: 2003-02-23 14:24:48

Temat: kurczak po pilznensku
Od: "przemek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys u maklowicza pojawil sie taki przepis i w tej chwili nie pamietam go
dokladnie jesli mozna poprosic o przypomnienie tego przepisu.

z gory dzieki

Pozdrawiam

Przemek P

1. Data: 2003-02-23 19:54:34

Temat: Re: kurczak po pilznensku
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Feb 2003 15:24:48 +0100, "przemek" <p...@g...pl>
wrote:

>kiedys u maklowicza pojawil sie taki przepis i w tej chwili nie pamietam go
>dokladnie jesli mozna poprosic o przypomnienie tego przepisu.

Nie jestem pewna czy to bedzie to - bo tak mi sie kojarzy ale nazwy
przepisu nie mam ;-)

Kurczaka obsmazyc na masle, dodac cebule, wyjac kurczka a wlozyc
buleczke namoczona w piwie i rozgotowac, przeterzec ten sos, wlozyc do
sosu kurczka i roczynki tez namoczone w piwie.

--
Catalina
icq # 54287160

Co można zrobić z 20 bananów?