kurczak w ciescie

1. Data: 2004-03-30 10:15:35

Temat: kurczak w ciescie
Od: MarcinS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w jaki sposob zrobic kurczaka w ciescie - taki jaki robia w budkach
chinskich. w zasadze cala sprawa rozbija sie o to ciasto.

Marcin

1. Data: 2004-03-30 11:27:39

Temat: Re: kurczak w ciescie
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w jaki sposob zrobic kurczaka w ciescie - taki jaki robia w budkach
> chinskich. w zasadze cala sprawa rozbija sie o to ciasto.

Ciasto kupujesz w dziale z zywnoscia orientalna w hiper,super marketach.
W W-wie widzialam w Bomi w Clifie na Okopowej.

1. Data: 2004-03-30 17:00:40

Od: "Kri$" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ciasto kupujesz w dziale z zywnoscia orientalna w hiper,super marketach.
> W W-wie widzialam w Bomi w Clifie na Okopowej.

Ciasto robi się jak na naleśniki, tylko trochę gęściejsze i dodaje się
proszku do pieczenia, ja przygotowuję 1/2 szklanki mąki, mleko tak aby
siasto było "lejące" ale gęste, szczypta soli i 1/2 łyżeczki proszku do
pieczenia. W tym zanurzam kurczaka i na rozgrzny tłuszcz.

Pozdrawiam
Kri$ P

1. Data: 2004-03-30 20:18:43

Od: Włodek Chrzanowski <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może dziwne, ale MarcinS napisał/a:

> Witam,
> w jaki sposob zrobic kurczaka w ciescie - taki jaki robia w budkach
> chinskich. w zasadze cala sprawa rozbija sie o to ciasto.
moja Żona robi takie: 2 łyżki majonezu, 2 całe jajka, 2 łyzki mąki
ziemniaczanej, doprawić solą i pieprzem, mozna jakąś jarzynką,
wymieszaćm, ma być trochę lejące. Wrzucić kawałki fileta raczej
mniejsze, smazyć w głębokim oleju, no na patelni też wychodzi :)

--
pozdrawia Włodek wch4 małpa wp kropka pl
****************** GG:5435073 ******************

1. Data: 2004-03-30 23:54:55

Od: "Milga" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś się orientuje w jaki sposób robią panierkę w KFC? Wiele prób za
mną ale nigdy mi nawet podobna nie wyszła :(
Pozdrawiam
Milga

1. Data: 2004-03-31 14:05:00

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milga" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
za
> mną ale nigdy mi nawet podobna nie wyszła :(

auaa.... :-/
Google wiedza napewno...

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-04-01 17:43:08

Od: "Ania Śliwińska" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siasto było "lejące" ale gęste, szczypta soli i 1/2 łyżeczki proszku do
> pieczenia. W tym zanurzam kurczaka i na rozgrzny tłuszcz.

tak właśnie dzisiaj zrobiłam.
dzięki
to prawie ten sam smak jak w budkach chińskich.
tylko jak oni nakładają na kurczaka takie ilości ciasta?
moje było prawie "suche" a i tak się rozpływało.

pozdrawiam
A.

1. Data: 2004-04-02 10:43:15

Od: "Kri$" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Śliwińska" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tylko jak oni nakładają na kurczaka takie ilości ciasta?
> moje było prawie "suche" a i tak się rozpływało.

Możesz zrobić jeszcze tak, wstępnie wrzucić kurczaka do gorącego tłuszczu
(bez zanurzania w cieście) i wstępnie go przesmażyć, nie dłużej niż minuta.
Potem wyjąć i dokładnie odsączyć. Wtedy dopiero zanurzyć w cieście i do
tłuszczu, po takiej operacji ciasto nie będzie "spływać" z kurczaka.
To mój własny patent
Pozdrawiam
Kri$

1. Data: 2004-04-02 14:19:11

Od: "MORO73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie ma tam aby płatków qqrydzianych??

--
moni K.

1. Data: 2004-04-02 20:05:46

Od: "Ania Śliwińska" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potem wyjąć i dokładnie odsączyć. Wtedy dopiero zanurzyć w cieście i do
> tłuszczu, po takiej operacji ciasto nie będzie "spływać" z kurczaka.

Dzięki, następnym razem wypróbuję "podwójne" smażenie.

A.

Yerba Mate (czy ktoś próbował?)
ryż basmati
Śledzie w cieście