kwas chlebowy

1. Data: 2005-01-23 14:53:34

Temat: kwas chlebowy
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji dotyczącej kwasu chlebowego a własciwie jego zastosowania
przy pieczeniu chleba w warunkach domowych w maszynce do pieczenia chleba

1. Data: 2005-01-23 18:30:20

Temat: Re: kwas chlebowy
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@k...foobar.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2005 15:53:34 +0100, Agnieszka wrote:

> Szukam informacji dotyczącej kwasu chlebowego a własciwie jego zastosowania
> przy pieczeniu chleba w warunkach domowych w maszynce do pieczenia chleba

Chodzi ci o kwas chlebowy czy o zakwas?

--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Ostatnia saga", "Boży bojownicy"

1. Data: 2005-01-23 20:28:03

Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi ci o kwas chlebowy czy o zakwas?
Posiadam maszynkę do pieczenia chleba i potrzebuje przepis na zakwas a także
na chleb na tym zakwasie .We wszystkich dostępnych przepisach znajduje
wyłącznie skład bez zakwasu a nie o taki chleb mi chodzi.

1. Data: 2005-01-24 08:54:50

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2005 21:28:03 +0100, Agnieszka wrote:

> Posiadam maszynkę do pieczenia chleba i potrzebuje przepis na zakwas a także
> na chleb na tym zakwasie .We wszystkich dostępnych przepisach znajduje
> wyłącznie skład bez zakwasu a nie o taki chleb mi chodzi.

Poszukaj na forum GW:

1. Data: 2005-01-24 09:33:21

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A te maszynke mozna kupic w sklepie. przyznam sie,ze nigdy nie trafilam na cos
takiego. no i ciekawa jestem ile kosztuje

1. Data: 2005-01-24 21:17:56

Temat: Odp: kwas chlebowy
Od: "Bartosz Krawczyk-Demczuk" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Taką maszynkę dostałem na gwiazdkę. Wypróbowałem wszystkie przepisy na
drożdzach i tylko słodki chlebek z rodzynkami przypadł mi do gustu.

Poszedłem do piekarni i poprosiłem o trochę zakwasu ("na żurek"). Rozrobiłem
z wodą i mąką żytnią - pracował pięknie. Przygotowałem składniki, a ponieważ
miałem dużo zakwasu część wyrobiłem w misce, dałem w foremkę i do
piekarnika.

Efekty:

Z maszynki: niedopieczony i niesmaczny. Myślę, że kłopot jest w odpowiedniej
temperaturze, która przy zakwasie jest potrzebna większa.

Z piekarnika: REWELACJA. Od tamtej pory co sobotę (wtedy jestem w domu)
piekę chleb i cała rodzina się zajada. W sobotę wieczorem przychodzą każdy
po swój bochenek. Zakwas dokarmiam i choduję stale ten sam, który dostałem.
Chleb piekę w foremkach, bo dodaję do niego BARDZO dużo ziaren słonecznika,
dyni i lnu.
W ostatnią sobotę dodałem czarnuszkę i kminek - wszyscy mówią, że był
rewelacyjny.

Polecam wszystkim.
Bartek

Użytkownik Agnieszka <a...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ct0dnm$efm$...@a...news.tpi.pl...
> Szukam informacji dotyczącej kwasu chlebowego a własciwie jego
zastosowania
> przy pieczeniu chleba w warunkach domowych w maszynce do pieczenia chleba

Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?
farsz do pierogów
filetowanie łososia
Re: Best Polish Delis/Grocers In Chicago?
Re: kwas chlebowy