Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?

1. Data: 2005-01-23 11:19:50

Temat: Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?
Od: "Anna Sheridan" <o...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule. Pytam, bo nie wiem, jaka australijska margaryne uzyc - czy
ktos sprobowal masla zamiast margaryny? A czy szklanka to 250ml?
Przepraszam za takie zawracanie glowy, ale ten przepis nie daje mi spokoju,
ciasteczka wolaja jak do Alicji w krainie czarow... :-)
Ania (zmien ombre na omberis)

Everything is a door
all one needs is the light push of a thought
- Octavio Paz

1. Data: 2005-01-23 11:52:13

Temat: Re: Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?
Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ania (zmien ombre na omberis)

> Everything is a door
> all one needs is the light push of a thought

Z masłem napewno będą jeszcze lepsze.

Netka

1. Data: 2005-01-23 12:54:46

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przepraszam za takie zawracanie glowy, ale ten przepis nie daje mi spokoju,
> ciasteczka wolaja jak do Alicji w krainie czarow... :-)

Napisz proszę, jakie Ci wyjdą. Korci mnie by je zrobić! Ale kilku paniom się NIE
udały, więc też boje się klapy :-(
A już w pełnej gotowości czekają powidła i .......posiekane orzechy.
Pozdrowienia Areta

1. Data: 2005-01-23 13:07:56

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sheridan napisał:
> Jak w tytule. Pytam, bo nie wiem, jaka australijska margaryne uzyc - czy
> ktos sprobowal masla zamiast margaryny? A czy szklanka to 250ml?

No pewnie, że dawaj masło. Będą dobre. Szklanka, to ok. 250 ml ;)
--
pa, BasiaBjk, co niemal wszystko robi "na oko" i nie narzeka na efekty :)

1. Data: 2005-01-23 14:11:31

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" napisała:

> Napisz proszę, jakie Ci wyjdą. Korci mnie by je zrobić! Ale kilku paniom
> się NIE
> udały, więc też boje się klapy :-(

A mogę ja? ;-) Właśnie wyciągnęłam z piekarnika drugą blachę. Ciasto
zrobiłam w robocie (czas 1 minuta) i schowałam do lodówki na około godzinkę.
Nie bardzo wyobrażałam sobie jego wałkowanie, bo jak tylko troche sie
ociepliło to robiło sie klejące, a więc szybko urywałam kawałki, formowałam
w rękach kulke, a z niech placuszek i ukladalam na blache (na papier). Potem
placuszki smarowalam konfiturą (rabarbarowo-waniliowa) i składałam na pół.
Do piekarnika 200 stopni - okolo 15 minut i byly rumiane. Cieple posypalam
cukrem pudrem.
Przy pierwszej blaszce troche konfitury mi wypłynęło, ale dlatego ze
smarowalam duzo i po calym placku (i tak wyszly pyszne, nie mialo to
znaczenia), a przy drugiej juz dawalam nadzienie tak jak do pierogów i lekko
zamknelam brzegi i juz bylo ok.

Bierz sie za robotę, bo warto ;-)

Zastanawiam się tylko czy moja dwulatka moze je zjadac, bo uzylam mocnego
piwa. Jak myslicie?

--
Małgorzatka

1. Data: 2005-01-23 14:46:03

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bierz sie za robotę, bo warto ;-)
>
> Zastanawiam się tylko czy moja dwulatka moze je zjadac, bo uzylam mocnego

Myślę, że Twojej córci nic nie będzie.
Pozdrawiam Areta

1. Data: 2005-01-23 14:54:06

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że Twojej córci nic nie będzie.
> Pozdrawiam Areta

Myślę, może nawet z niejakim żalem, że alkohol dawno z nich wyparował...

Margola

1. Data: 2005-01-23 16:29:52

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sheridan wrote:
> [...]
> Przepraszam za takie zawracanie glowy, ale ten przepis nie daje mi spokoju,
> ciasteczka wolaja jak do Alicji w krainie czarow... :-)

Ja robilam z maslem, bo margaryny nie uznaje. Uzylam 8 oz masla i 2 cup
maki (240 ml per cup) i ciemne piwo.
MB

1. Data: 2005-01-23 19:19:23

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, może nawet z niejakim żalem, że alkohol dawno z nich wyparował...
>
> Margola

Fakt, alkohol nie wytrzymał temperatury:-(
Ale ciasteczka są prima, nie przesadzę, jeżeli powiem, że rozpływają się w
ustach, a właściwie powinnam napisać, że się rozpłynęły:-(.
Technicznie zrobiłam identycznie jak radziła Małgorzatka+ :-). I wyszło oki.
Planujemy, że następnym razem do środka dam mus z renet + cynamon:-)
Pozdrawiam Areta

1. Data: 2005-01-23 19:44:06

Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pewnie z masłem będą bardziej maślane, jedyne co im grozi to szybsze ich
zniknięcie :-)

Ja przed chwilą skończyłam piec te ciastka. Są pyszne, delikatne i kruche.

Użyłam margaryny Kasi i dżemu truskawkowego własnej produkcji ( bez fixów
itp.). Dżem nakładałam na środek wykrojonego kwadratu i mocno dociskałam.
Z niektórych ciastek troche wypłynął, ale nie przeszkadzało to w zjedzeniu
ich w błyskawicznym tępie :-)
Ciasto sie troche kleiło więc podsypywałam mocno mąką.

aaa i nie czekałam 2 godziny , a tylko 30 minut

Polecam
a tak wyglądają /ły http://hariett.webpark.pl/

--
Kasia

farsz do pierogów
filetowanie łososia
Re: Best Polish Delis/Grocers In Chicago?
Re: kwas chlebowy
kokardki z lososiem i ...