lekarze na wakacje poszukiwani

1. Data: 2004-06-16 16:45:10

Temat: lekarze na wakacje poszukiwani
Od: "Maciej Sokolowski" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukujemy lekarzy do pracy na obozach letnich w nastepujacych lokalizacjach:

Kaszuby (Stezyca)
Jura Krakowsko-Czestochowska (Podlesice)
Rudawy Janowickie (Trzcinsko)

Praca od 05.07 do 28.08 lecz oczywiscie moze byc czesc tego okresu.

placa: do uzgodnienia, ok. 2000 zl/miesiac

oprocz pracy mozna brac udzial w aktywnym programie, powspinac sie, etc.
Szczegoly dot. programu obozow na stronie: www.kompas.pl

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt: Karolina Szamborska, tel. 696 403240

2. Data: 2004-06-16 17:01:09

Temat: Re: lekarze na wakacje poszukiwani
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jun 2004 18:45:10 +0200, Maciej Sokolowski wrote:

> Poszukujemy lekarzy do pracy na obozach letnich w nastepujacych lokalizacjach:
[...]
> [...]
> Praca od 05.07 do 28.08 lecz oczywiscie moze byc czesc tego okresu.
> placa: do uzgodnienia, ok. 2000 zl/miesiac

:(:(:( Dlaczego ja jestem TU a nie TAM??? ... Zwłaszcza, że płaca 2 x
wyższa, niż moja szpitalna pensja brutto?... Ech...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-06-16 21:32:38

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

A DENTYSTY NIE SZUKACIE?

rwa kulszowa (c.d.) - czyżby powikłania?
Alergia - trudny przypadek
Ciąża a wiek
SEKSUOLOG
I komu tu wierzyć...?