leszczyna

1. Data: 2004-09-06 09:02:39

Temat: leszczyna
Od: "PiotrD" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam pozbyć się leszczyny (rozrosła się , a mam inne plany na jej
miejsce) . jednak szkoda mi ozdobno-użytkowego krzewu. Proszę o poradę -
czy i jak można przesadzać leszczynę , mam duzo miejsca w części
niezagospodarowanej ogrodu, może żywopłot , jeżeli tak to czy można (i
kiedy) "sadzić" gałązki mojej leszczyny ? PiotrD k...@i...pl

2. Data: 2004-09-06 09:24:43

Temat: Odp: leszczyna
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PiotrD <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:chh9g9$5t7$...@a...news.tpi.pl...
> Zamierzam pozbyć się leszczyny (rozrosła się , a mam inne plany na jej
> miejsce) . jednak szkoda mi ozdobno-użytkowego krzewu.
Zrób z niej drzewo :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-09-06 17:23:26

Temat: Re: leszczyna
Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrD" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam pozbyć się leszczyny (rozrosła się , a mam inne plany na jej
> miejsce) .
No to szczerze zazdroszczę (nie zawiszczę). Posadziłam dwie leszczyny, bo
podobno jak większość parami łatwiej, jedna jakoś tam rośnie, a drugą pies
zamęczył. Chętnie się dowiem co zrobić, aby się rozrosła.
michalina

4. Data: 2004-09-06 19:56:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik PiotrD <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
| napisał:chh9g9$5t7$...@a...news.tpi.pl...

| Zrób z niej drzewo :-)))

Sekator Twoim przyjacielem. Piła również. No chyba że ma odrosty korzeniowe
(au! au!).

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-09-06 20:23:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-09-07 14:44:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przykladem jej mozliwosci jest to
> ze w tym roku na kilkunasu krzewach tej odmiany
> sadzonych wiosna tego roku mam juz zawiazane orzechy

O dobrze wiedzieć. Choć mam już leszczynę w wieku owocującym to jednak
nie szczyci się mnogością orzechów. Jak się na nią zeźlę to ją podmienię ...
a co :-) Skoro rezultat jest już po dwóch latach !!!

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-09-07 18:10:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> O dobrze wiedzieć. Choć mam już leszczynę w wieku owocującym to jednak
> nie szczyci się mnogością orzechów. Jak się na nią zeźlę to ją podmienię
> a co :-) Skoro rezultat jest już po dwóch latach !!!
:)
wystarczy dosadzic jej odmiane bedaca dobrym zapylaczem
moze byc wspomniany Cosford
jakbys miala klopot ze zdobyciem to mam sadzonki
a moze byc zwykla leszczyna
bo u roslin kundelki tez sa najlepszymi rozplodowcami
:))))))

8. Data: 2004-09-07 19:49:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakbys miala klopot ze zdobyciem to mam sadzonki
> a moze byc zwykla leszczyna
> bo u roslin kundelki tez sa najlepszymi rozplodowcami

Ale jeśli ja mam właśnie (chyba) tylko kundelka i to jednego ???
Sąsiad zza płotu też ma leszczynę i drugi po drugiej stronie również, ale
moja leszczyna jakoś nie ugina się od orzechów ... :-(
Chciałabym mieć jakąś odmianę o dużych orzechach, czy u leszczyn jest jakiś
'Jacek' tak jak u orzecha włoskiego ???

Serdecznie Miłka

Okrywowe - nie trujące
środek na pędraki - jest coś takiego?