środek na pędraki - jest coś takiego?

1. Data: 2004-09-06 07:50:47

Temat: środek na pędraki - jest coś takiego?
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wykopałem już drugiego Sumaczka, który miał jakieś 30% korzeni.
Reszta zjedzona. W ziemi wokół było jakieś 10 szt. pędraków różnej
wielkości. Obawiam się, że pod innymi roślinami też mogą być. Czy jest jakiś
środek chemiczny na tę zarazę?

Robert

2. Data: 2004-09-06 10:26:24

Temat: Re: środek na pędraki - jest coś takiego?
Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie zżarły 1/4 trawnika (tak sobie trawka żółkła, a ja głupi myślałem, że
to od słońca). Po którymś deszczu przyleciało (podobno) ze 400 ptaków i
wydziobały razem z trawą Trawnik wyglądał jakby go przekopać
glebogryzarką...

3. Data: 2004-09-06 13:23:53

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie zżarły 1/4 trawnika

U mnie podjadły 80% truskawek posadzonych dwa lata temu na tkaninie.
Na grządkach warzywnych wyżarły pietruszkę, sałatę, buraki.
Mniej smakowała im cebula, bazylia, marchew i cukinia.
Dorwały się też do nielicznych jednorocznych kwiatów rabatowych
Niektóre zniszczyły zupełnie. :-(

Teraz kolej na krety. Mam nadzieję, że staną na wysokości zadania i wykażą
swoją przydatność w ogrodzie. :-)

Pozdrawiam mimo wszystko optymistycznie, :-)
Zbyszek

4. Data: 2004-09-06 20:29:11

Od: Bahusek <m...@p...TUTAJTOBEZTEGOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Sep 2004 09:50:47 +0200, rpm napisał(a):

> [...]
> Reszta zjedzona. W ziemi wokół było jakieś 10 szt. pędraków różnej
> wielkości. Obawiam się, że pod innymi roślinami też mogą być. Czy jest

Dwa dostępne na rynku preparaty do zwalczania pędraków w uprawach ozdobnych
DURSBAN 480 EC-0,1% lub PYRINEX 480 EC o działaniu kontaktowo-gazowym.Życzę
sukcesów w zwalczaniu.
Krzysztof

5. Data: 2004-09-06 20:57:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-09-08 06:07:42

Od: "Anna" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie BASUDIN pomogl.

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Reszta zjedzona. W ziemi wokół było jakieś 10 szt. pędraków różnej
> wielkości. Obawiam się, że pod innymi roślinami też mogą być. Czy jest

jak?
sosna gatunek
Kuna i babie lato
Co to za krzew?