lodowka Samsung inne takiej klasy

1. Data: 2005-07-25 13:43:22

Temat: lodowka Samsung inne takiej klasy
Od: "Olqo" <o...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy wybiera lodowke, prosil o pomoc.
Szukamy o lodowke takiego typu jak ta:
http://www.rtvagd.sklep.pl/?m=p&prod_id=4360
Ta by byla super, ale firma... Jak sie sprawuja te lodowki?
W archiwum BRAK opinii o Samsungu, same pytania..
Moze polecicie inne firmy? Wazna jest cena (w takich granicach jak ten
Samsung)
jak i jakosc.

Dzieki, pozdrawiam

2. Data: 2005-07-25 15:40:04

Temat: Re: lodowka Samsung inne takiej klasy
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olqo" <o...@U...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> W archiwum BRAK opinii o Samsungu, same pytania..
> Moze polecicie inne firmy? Wazna jest cena (w takich granicach jak ten

Widziałam Daewoo lodówkę taka samą wizualnie do wyjęcia za 3999zł (warto
sie zastanowić ze względu na cenę) i widziałam LG za 5500zł ale nie
pamiętam gdzie (neonet???)
Yaris

3. Data: 2005-07-25 20:07:12

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olqo napisał(a):
> [...]
> Ta by byla super, ale firma... Jak sie sprawuja te lodowki?
> W archiwum BRAK opinii o Samsungu, same pytania..

W ciągu pięciu lat miałem tylko jedną drobną awarię - wyłącznik świała
w lodówce się spalił. Tyle że Samsung ściągał mi tę część jakieś półtora
miesiąca. Podobno z Londynu.

Pozdrawiam
Adam

4. Data: 2005-07-27 11:08:51

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak niemal wszystko jest robione w azji bez względu na nalepkę. Więc co za
różnica?

Robert

Domek letniskowy-całoroczny
Pilnie kupie!!!!
płytki bez plastikowych listew jak to wygląda!
lakier do mozaiki
zawiasy meblowe - dziwne pytanie