lody

1. Data: 2002-09-04 17:12:09

Temat: lody
Od: "yeti" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mnie jakoś coś natchnęło, a raczej artykuł był to w Polityce.
Lody..... nie jakieś paskudztwo syntetyczne, ale prawdziwe.

Dobre lody jadłam w dwóch miejscach - we Włoszech nakładali warzechą całą
wielgachną górę pysznych lodów, no i w Nowym Targu - ten sam sposób. Może
to jakieś pokrewieństwo dusz.... W obu miejscach można było wybrać
właściwie dowolnie dużo smaków, ale bez przesady. Ah rozmazałam się....
Może macie jakieś przepisy? na pyszne lody???
Pozdrowienia
Rozmazana Yeti

1. Data: 2002-09-04 20:13:08

Temat: Re: lody
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yeti <y...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al5es2$o0l$...@n...gazeta.pl...
> Tak mnie jakoś coś natchnęło, a raczej artykuł był to w Polityce.
> Lody..... nie jakieś paskudztwo syntetyczne, ale prawdziwe.

<ciach>

Swojego czasu w grupie chodzil temat domowych lodow i maszynki do
przyrzadzania tychze. Masz taka? Bez niej raczej nie licz na dobry efekt, z
zamrazarki wyjdzie twarda bryla.

Agata Solon, naturalna, ktora od dluzszego czasu cierpi na zoladkowe
dolegliwosci i zre dietetyczne chude beztluszczowe bezplciowe rzeczy, w
zwiazku z czym grupe czyta z doskoku z powodow czysto masochistycznych.

1. Data: 2002-09-04 21:21:52

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
al5ovs$lah$...@n...tpi.pl...

> Agata Solon, naturalna, ktora od dluzszego czasu cierpi na zoladkowe
> dolegliwosci i zre dietetyczne chude beztluszczowe bezplciowe rzeczy, w
> zwiazku z czym grupe czyta z doskoku z powodow czysto masochistycznych.

Oh.... -:(((

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-09-05 08:24:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

yeti wrote:

> Dobre lody jadłam w dwóch miejscach - we Włoszech nakładali warzechą całą
> wielgachną górę pysznych lodów, no i w Nowym Targu - ten sam sposób.

Na lody do Nowego Targu chciało mi się specjalnie schodzić/zjeżdżać
z Turbacza. Miło wiedzieć, że dalej są dobre :-)

Krycha lodojad

1. Data: 2002-09-05 09:20:36

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdziesz sa te smaczne lody w Nowym Targu... ?
na ryneczku? czy gdzie... ?
pzdrw
maniek
ps
wybieram sie w Tatry, wiec moze zachacze... :)

1. Data: 2002-09-05 09:47:44

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie:)

Ja lody robie wg. przepisu mojej bratowej i wychodza pyszne. Poza tym liczy
sie latwosc ich przyrzadzenia.

Skladniki:

2 opakowania bitej smietany Sniezki
3 jajka
6 lyzek cukru pudru
cukier wanilinowy

Sniezki ubic w 400ml mleka. Bialka oddzielic od zoltek i ubic na sztywna
piane. Zoltka utrzec z cukrem. Wszystkie skladniki polaczyc i wlozyc na
kilka godzin do zamrazalnika.

Smacznego!

Niteczka

1. Data: 2002-09-05 09:50:10

Od: "Niunieczka" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maniek <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...
> [...]
> maniek
> ps
> wybieram sie w Tatry, wiec moze zachacze... :)

W każdej budce sa pycha (wiem bo jadłam)
zadziwia mnie tylko sposób sprzedawania na wagę ;o)

Niunia ktora i tak woli ziemniaczki

1. Data: 2002-09-05 10:38:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

maniek wrote:

> [...]
> maniek
> ps
> wybieram sie w Tatry, wiec moze zachacze... :)

Te, na które ja biegałam to w rynku.

Krycha

1. Data: 2002-09-05 12:11:05

Od: "Aga Olesik" <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maniek <z...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> maniek
> ps
> wybieram sie w Tatry, wiec moze zachacze... :)
Zachaczyć i spróbować tych lodów naprawdę warto... Na samym początku jeszcze
w czasach... hym dawnych, jak byłam na koloni to wcale nie ważyli tylko
nakładali ile wlazło na kubeczek. Fajnie było. Teraz są bardziej cywilizowani
mają wage itd, ale smak pozostał ten sam. Szkoda, że jeszcze bliżej nie
mieszam, bo sama też bym sie wybrała. Lodziarnia na ryneczku;-)
Pozdrowienia Yeti

1. Data: 2002-09-05 14:17:01

Od: "yeti" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hym poszukałam sobie i teraz mam problem, bo nie widziałam takiej lodziarni
w polsce. musze sie porozglądać. A może ktoś wie gdzie takie ustrojstwo
kupić?
Pozdrowienia Yeti

Wtorek, obiad w zimny dzien
ryz