maszynka do pieczenia chleba z TV Mango i przepisy

1. Data: 2005-01-14 10:34:18

Temat: maszynka do pieczenia chleba z TV Mango i przepisy
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przed Świętami zakupiłem w promocji TV Mango maszynkę do pieczenia chleba.
Jestem z niej super zadowolony. Pieczenie chleba opiera się praktycznie na
wsypaniu odpowiednich składników i włączeniu maszynki. Maszyna sama wyrabia
ciasto, czeka aż ono wyrośnie po czym je wypieka -wychodzi z tego super
świeżutki i super smaczny chlebek. Wiem pomyślicie, że jestem pracownikiem
TV Mango ale to nie prawda :) Jestem poprostu super zadowolony bo zawsze
marzyłem o świeżutkim chlebku bez chemii. Nie kupuję już sklepowego.
Chciałem się zapytać czy może macie jeszcze jakieś nowo wymyślone przepisy
do takiej maszyny bo te otrzymane z maszyną już wszystkie wypróbowałem są
super ale człowiek zawsze żądny jest czegoś nowego :) Podzielcie się proszę
waszymi jeżeli takie macie.

1. Data: 2005-01-14 11:23:36

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz na forum http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23433

1. Data: 2005-01-14 12:01:21

Od: o...@o...pl (Karol Olejnik) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie. Jaka jest cena takiej maszynki do pieczenia chleba?
I jeśli możesz to napisz coś więcej o niej, np. o tym jak to dokładnie
funkcjonuje, ile musisz czekać na ten chleb?
Pozdrawiam!
Karol

1. Data: 2005-01-14 13:41:08

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Olejnik napisał(a):
> [...]
> I jeśli możesz to napisz coś więcej o niej, np. o tym jak to dokładnie
> funkcjonuje, ile musisz czekać na ten chleb?

na allegro czasami juz od 150 pln widywalem...
za okolo 200 powinienes kupic..
Mars

1. Data: 2005-01-14 14:16:38

Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jeśli możesz to napisz coś więcej o niej, np. o tym jak to dokładnie
> funkcjonuje, ile musisz czekać na ten chleb?

Ja kupiłem tę maszynkę jakiś miesiąc temu. Była wtedy promocja w TV Mango za
250 zł można było wybrać jakieś 2 ich produkty. Więc mnie ta maszynka
kosztowała 125 zł + wysyłka -myślę że taniej się nie da.

Co do funkcjonowania to jest tak. Wsypuje się do niej składniki wedle
przepisu, wybiera się tzw. program (czyli np. zwykły chleb, ciasto drożdżowe
itd. jest tych programów 12 w mojej maszynie). Oprócz programu można jeszcze
wybrać wielkość chleba (duży, mały), kolor skórki (lekko przypieczona,
średnio, mocno). Ostatnia funkcja do wybrania, którą można stosować albo nie
to opóźnienie z jakim będzie robiony chlebek czyli ustawiasz np. że ma
skończyć za 12h i maszyna włancza się z opóźnieniem służy to np. do tego że
ustawiasz wszystko wieczorem, a maszyna włancza się rano i zaczyna piec
(proces mieszania jest dość głośny więc może obudzić :). Po wybraniu tych
funkcji włączamy START i tak odpowiednio do programu np. zwykły chleb -cały
proces trwa 3h w tym czasie maszyna najpierw miesza składniki odczekuje
jakiś czas żeby ciasto wyrosło, znowu miesza, znowu chwilę czeka i na koniec
włancza proces pieczenia. Po upieczeniu sygnalizuje piskiem :) Wtedy można
wyjąć chlebek i cieszyć się świeżutkim. Jest bardzo smaczny, ładnie
wyrośnięty. Dotychczas piekłem kilka i zawsze wychodził świetny. Myślę, że
ze szczegółami opisałem oczywiście opisywałem model z TV Mango.

Pozdrawiam
Roj

1. Data: 2005-01-14 15:13:05

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roj napisał(a):

> [...]
> wyrośnięty. Dotychczas piekłem kilka i zawsze wychodził świetny. Myślę, że
> ze szczegółami opisałem oczywiście opisywałem model z TV Mango.

wlasnie znalazlem podobna maszyne za 150 pln w allegro tylko ze ma 8
programow
i wlasnie sie zastanawiam czy miedzy 8 a 12 bedzie znaczna roznica...
Mars

1. Data: 2005-01-14 16:30:24

Od: "balta" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

alescie mnie nakusili do maszynki :)

--
Balta
Mirek (GG 22777)

1. Data: 2005-01-14 16:46:36

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jan 2005 15:16:38 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Roj*, w
wiadomości news:<news:cs8k8o$o5h$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:
> włancza proces pieczenia.

włącza. błagam.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-01-14 18:29:22

Od: "Beata Szabłowska" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam pytanie: Jak duża jest ta maszyna? Czy jest większa na przykład od
mikrofalówki?
B.

1. Data: 2005-01-14 20:09:14

Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do takiej maszyny bo te otrzymane z maszyną już wszystkie wypróbowałem są
> super ale człowiek zawsze żądny jest czegoś nowego :) Podzielcie się

Witam serdecznie ,
ostatnio znalazłam na allegro "80 przepisów do pieczenia własnego chleba"
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=38392053
> Niestety własnymi przepisami narazie nie moge sie podzielic bo jestem
dopiero na etapie zakupu maszynki do chleba.

jak piec mięso typu boczek lub karczek ?
żurawina -propozycje podania?
tarta - problemy
Jak prawidłowo szumuje sie rosół?
Jak robi sie zasmazke?