materac welurowy

następny post »
Data: 2005-09-09 20:05:01
Temat: materac welurowy
Od: ania_j <u...@d...idealny.pl>

witam

jestem w takiej sytuacji, że będę mieszkala w pewnym miejscu tylko przez
ok 10 miesiecy i nie oplaca mi sie kupowac drogiego lózka, zastanawiam
sie nad kupnem welurowego nadmuchiwanego materaca z wbudowana pompką...

niestety nigdy takowego nie mialam więc nie wiem jak sie zachowuje. czy
powietrze nie ulatuje? czy da sie na tym spac na dłuzsza metę?

nie potrzebuje zbytnich luksusów, ma byc to tymczasowe rozwiazanie za
male pieniadze...

ale chcialabym zeby mozna bylo sie na tym jako tako wyspac... i żeby sie
nie rozpadł zaraz po kupieniu

bardzo proszę o podzielenie sie wrażeniami na temat takich materacy

z góry dziekuję:)

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---