meble kuchenne z IKEI

1. Data: 2006-12-09 07:44:37

Temat: meble kuchenne z IKEI
Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ma ktoś doświadczenia z meblami kuchennymi IKEA?
Czy te mebelki są dobrej jakości i sprawdzają się w użyciu?
I przy okazji, czy szafka pod kuchnię pod zabudowę jest jakoś
zestandaryzowana i bez problemu samodzielnie zamontuję kuchnię dowolnej
firmy w takiej szafce samodzielnie?

2. Data: 2006-12-09 08:11:21

Temat: Re: meble kuchenne z IKEI
Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pejurek" <j...@q...rq> napisał w wiadomości
> Witam
> Ma ktoś doświadczenia z meblami kuchennymi IKEA?

Siostra ma kuchnie Ikea z czasow kiedy w Polsce o Ikei nikt jeszcze nie
slyszal. Nie wiem czy jakosc szwedzkiej Ikei jest porownywalna do tego co
teraz oferuja w Polsce w kazdym razie z oryginalnej, starej Ikei siostra
jest zadowolona.
Pzdr. Magda

3. Data: 2006-12-09 12:18:30

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-09 09:11 +0200, Użytkownik magda napisał :

> [...]
> teraz oferuja w Polsce w kazdym razie z oryginalnej, starej Ikei siostra

Mojej przyjaciolce ciagle cos w tej kuchni odpada...:-( Robiona jakies 7
lat temu. Za to gadzety z Ikei sa super.

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

4. Data: 2006-12-12 09:52:34

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

pejurek napisał(a):
> [...]
> I przy okazji, czy szafka pod kuchnię pod zabudowę jest jakoś
> zestandaryzowana i bez problemu samodzielnie zamontuję kuchnię dowolnej

Oczywiście, że te mebelki są super, w końcu są "poskładane z
komponentów produkowanych m. in. w Polsce!!! (wszystkim, którzy
piszą o wyższości Ikei nad polskim meblami - gratuluję)

Marek

5. Data: 2006-12-13 07:51:55

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 9, 8:44 am, "pejurek" <j...@q...rq> wrote:
> Witam
> Ma ktoś doświadczenia z meblami kuchennymi IKEA?
> Czy te mebelki są dobrej jakości i sprawdzają się w użyciu?

Jeśli chodzi o wyorby z IKEA to mam ustalone zdanie, jednorazówki ale
za to drogie.
Nawet "skórzana" (tak był napisane) kanapa poprzecirała się na
złączeniach po niespełna dwu latach.
Czasem coś kupuję z zalożeniem że to na chwilę, a później coś
się kupi na stałe. Nie wiem czy to dobre zalożenie dla mebli
kuchennych.

> I przy okazji, czy szafka pod kuchnię pod zabudowę jest jakoś
> zestandaryzowana i bez problemu samodzielnie zamontuję kuchnię dowolnej
> firmy w takiej szafce samodzielnie?

O ile będzie na ten wymiar, jest kilka standardowych.

--
ZZ@priavte

Gdzie to kupie ????
Halogen z 2 fotokomorkami? Da sie tak zrobic?
powiadamianie o alarmie przez linie analogowa
stukająca lodówka
powiadamianie o alarmie przez linie analogowa