mieszkanie w TBS

1. Data: 2004-07-02 18:55:35

Temat: Re: mieszkanie w TBS
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"barney8" <b...@w...pl> wrote in news:cboq3a$5qr$1@news.onet.pl:

/ciach..../

> Co do wysokosci zarobków to zalezy to od TBS, mojego TBS nie obchodzi
> kto, gdzie i ile zarabia juz po wprowadzeniu sie.

Z tego co wiem, np. w warszawskim TBSie Praga Pd. istnieje obowiazek
cyklicznego skladania oswiadczen o osiaganych dochodach. W przypadku
"wyjscia z ram" TBS ma mozliwosc (ale nie obowiazek i podobno jeszcze tak
nie zrobil) zwiekszenia stawki czynszu do wart. rynkowej. Oznacza to spora
podwyzke, chyba 100%.

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

1. Data: 2004-07-07 10:16:27

Od: "Monika Paluszkiewicz" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "barney8" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

Twoje,
> BZDURA !!!
> 600 zl za mieszkanie 65.3m2 w tym zimna woda, smieci, fundusz
remontowy.

To baaardzo duzo:-(
Ja w nowym mieszkaniu we wspolnocie (50m2) place 76 zl (wynagrodzenie
dla administratora, smieci, scieki, sprzatanie, pogotowie na wypadek
awarii 24 h, fundusz remontowy), a do tego tylko oplaty stale - w
zaleznosci od zuzycia pradu i gazu.
Czyli miesiecznie place podobnie... ale liczac razem z ratami kredytu...
Tylko ze ja place za swoje a nie wyrzucam pieniedzy w bloto... takie
jest moje zdanie.
Tez sie zastanawialismy z moja druga polowa nad TBS-em i tak wlasnie
porownywalismy. Oplaty podobne, a nawet jesli za wspolnote wieksze, to
jednak placimy za wlasne...

jednak polecam wspolnote i nie mam w tym zadnego interesu:-)
pozdrawiam
monika

1. Data: 2004-07-07 21:23:06

Od: o...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

ja osobiscie nie mieszkam ale mam kolezanke i ona mieszka juz prawie rok w TBS
ale nic nie płaciła dostala przydzial z miasta jest zachwycona za blisko 60m
placi lacznie wszystkie oplaty ok 1000zł standard wyzszy byl niz obiecany.Warto
popytac w UM moze mozna dostac" takie od miasta
powodzenia

1. Data: 2004-07-08 07:38:24

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<o...@a...pl> wrote in message
> [...]
obiecany.Warto
> popytac w UM moze mozna dostac" takie od miasta

No właśnie. Poniżej 1000 zł to ja płacę za nowiutkie mieszkanie (57m2) -
czynsz, opłaty + ODSETKI od kredytu. Jak ktoś chce mieszkać w danym miejscu
na lata i ma zdolność kredytową to może jednak kredyt?...

pzdr
Krzysiek

Pralka do wymiany???
lennyb@poczta.onet.pl