miod z pasieki?

1. Data: 2002-06-10 18:29:13

Temat: miod z pasieki?
Od: Agnieszka Slota <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tak, wiem, ze miod jest z pasieki ;)
Ale - bardzo chcialabym sprezentowac Ojcu miod swiezo wirowany,
taki prosto z pasieki, ktory nie lezakowal kilka miesiecy w sloneczku
na polce sklepowej, i ktory ma w sobie drobinki wosku pszczelego,
i ktory nie jest falszowany. Kiedys mielismy potezna pasieke, ale
z czasem ... warroza zniszczyla pszczoly, leczenie na nic sie zdalo.
Jezeli moglibyscie polecic gdzies w Waw lub w Krakowie miejsca,
w ktorych mozna kupic swiezy miod z pewnego zrodla, bylabym bardzo
wdzieczna :)

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2002-06-10 18:38:24

Temat: Re: miod z pasieki?
Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do sklepiku z miodami http://sklep.kuchnia.com.pl/pl/miody albo
bezposrednio do mnie (d...@n...pl)

> bylabym bardzo wdzieczna :)
> AS
Jak bardzo?;))))

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2002-06-10 21:35:33

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Slota napisał(a) w wiadomości: ...

>Jezeli moglibyscie polecic gdzies w Waw lub w Krakowie miejsca,
>w ktorych mozna kupic swiezy miod z pewnego zrodla, bylabym bardzo
>wdzieczna :)

napisz na priva do mnie ile tego miodu, zapytam wujka, robi pyszny miodzio,
moze bedzie mogl Cie poratowac. Ma wspaniale pszczoly, czasem mysle, ze
kocha je bardziej niz zone, mimo ze zone kocha ogromnie ;) A miodzio od
wujka jest... no miodzio!

Margola

1. Data: 2002-06-11 07:15:08

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"DanaB" <d...@n...com.pl> wrote in message

> Użytkownik "Agnieszka Slota" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
>
> Zapraszam do sklepiku z miodami http://sklep.kuchnia.com.pl/pl/miody albo
> bezposrednio do mnie (d...@n...pl)

Witam

Bylem na tej stronie i nie znalazlem mojego ulubionego - wrzosowego. Czy to
znaczy, ze pojawia on sie tylko w sezonie czyli jesienia, czy w ogole nie
ma?

Marek

Dzem truskawkowy
szparagi-pytanie