moje podniebienie oszalalo z zachwytu...

1. Data: 2004-03-30 15:20:05

Temat: Re: moje podniebienie oszalalo z zachwytu...
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-27 16:33:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mamqa* skreślił te oto słowa:

> A gotujecie coś z tych warzyw? ;-)

I owszem, ale niedawno znajomy wegetarianin nauczył mnie jesc na surowo :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-31 00:08:17

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Czy to szaleństwo nie przerzuca się przypadkiem z podniebienia na
> przyległe organy?
>
> Władysław

Caly czas sie zastanawiam, jak ty jestes w stanie cokolwiek ugotowac i
zjesc? Tzn czy nie przeszkadza ci ten kij, ktory polknales?

D.
---
"May the Google be with you"

1. Data: 2004-03-31 05:26:41

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c4d28q$qdc$1@news.onet.pl> Docktor wrote:

> Caly czas sie zastanawiam, jak ty jestes w stanie cokolwiek ugotowac i
> zjesc? Tzn czy nie przeszkadza ci ten kij, ktory polknales?

Bronisz pretensjonalnego jedzenia czy też pretensjonalnego języka?

Władysław

1. Data: 2004-03-31 08:22:42

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Bronisz pretensjonalnego jedzenia czy też pretensjonalnego języka?

Tylko swobody wyboru i wypowiedzi.

D.

1. Data: 2004-03-31 09:45:14

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Bronisz pretensjonalnego jedzenia czy też pretensjonalnego języka?

Ordynarna zupa cebulowa, pretensjonalne jedzenie... A Ty preferujesz
złoty środek? :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-03-31 18:20:35

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c4dv7g$civ$1@news.onet.pl> Docktor wrote:

> Tylko swobody wyboru i wypowiedzi.

Nikt tu tego nie zabrania. Właśnie z tego też ja korzystam.

Władysław

przepis na sernik z gotowanymi jajkami, proszę
sosik majonezowy do jajek
Help - pilnie, proszę
Bułeczki do gyrosa
Mufinki