mrożonki

1. Data: 2006-03-01 22:34:37

Temat: mrożonki
Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy mrożone warzywa - głównie chodzi mi o mieszanki
do gotowania zup - mają takie same właściwości jak
świeże?

2. Data: 2006-03-01 22:43:15

Temat: Re: mro?onki
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 1 mars 2006 ŕ 23:34:37, dans <du57hv$itv$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> Witam,
> czy mrożone warzywa - głównie chodzi mi o mieszanki
> do gotowania zup - mają takie same właściwości jak
> świeże?

Nie, ale roznica nie jest duza. Nie liczac tego ze lepszych warzyw
(tzn swiezych) nie ma.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2006-03-02 11:44:50

Temat: Re: mrożonki
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> Nie, ale roznica nie jest duza. Nie liczac tego ze lepszych warzyw
> (tzn swiezych) nie ma.

Podejrzewam, ze jesli wezmiemy pod uwage swieze warzywa, ktore poleza jakis czas
na straganie w ladny, letni dzien, to moze nie byc roznic miedzy mrozonkami i
swiezymi. Ale czytalam, ze wkrotce ruszy akcja informacyjna "Mrozonki pelne
natury", ktora ma "mowic" o roznicach lub ich braku miedzy mrozonymi i swiezymi
warzywami, wiec dowiemy sie czegos wiecej...

Pozdrawiam,
Iza

4. Data: 2006-03-02 12:31:24

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie, ale roznica nie jest duza. Nie liczac tego ze lepszych warzyw
> (tzn swiezych) nie ma.

szkoda, ze nie wszystkie warzywa da sie mrozic:( jak ja bym zjadla takiego
letniego pomidora w srodku zimy:)

5. Data: 2006-03-02 15:47:51

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> szkoda, ze nie wszystkie warzywa da sie mrozic:( jak ja bym zjadla takiego
> letniego pomidora w srodku zimy:)

Namiastkę tych letnich stanowią gałązkowe na wagę złota... no, jakis tam
smak mają...
Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2006-03-02 18:09:06

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Namiastkę tych letnich stanowią gałązkowe na wagę złota... no, jakis tam
> smak mają...
> Pozdrawiam, Agata
i powąchać nawet można

Anet

Lodówka z chłodzeniem za pomocą powietrza..??
Moczenie śledzi
mrożone maliny
Ciasto na racuchy
Gluten - gdzie kupić w Warszawie?