mus z ryby

1. Data: 2006-06-11 18:34:55

Temat: mus z ryby
Od: "Kalisima" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy panga nadaje się na mus, terrinę czy coś w tym rodzaju? Jako jedna z
niewielu ryb jest moim zdaniem smaczniejsza po ugotowaniu niż po usmażeniu.

Na razie znalazłam przepis na mus z bazylią
http://kuchnia.gery.pl/cms/?id=2814. Może macie jeszcze jakiś sprawdzony
pomysł na mus z pangi (lekkostrawny byłby idealny).

pozdrawiam
Kalisima

2. Data: 2006-06-11 21:16:25

Temat: Re: mus z ryby
Od: wma <t...@s...se> szukaj wiadomości tego autora

Kalisima skrev:
> [...]
> http://kuchnia.gery.pl/cms/?id=2814. Może macie jeszcze jakiś sprawdzony
> pomysł na mus z pangi (lekkostrawny byłby idealny).

Zrobilem to tak jak szczupak faszerowany czy dorsz i wyszlo bardzo
dobre. Polecam.

Wacek

Inviato da X-Privat.Org - Registrazione gratuita http://www.x-privat.org/join.php

3. Data: 2006-06-12 11:44:01

Od: "Kalisima" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wma" <t...@s...se> napisal w wiadomosci

> [...]
> dobre. Polecam.
>
> Wacek
>
> Inviato da X-Privat.Org - Registrazione gratuita

Dziekuje,
musze poszukac przepisu.

A wczoraj zrobilam z bazylia i tez wyszlo dobre. I na cieplo i dzis na zimno
do chleba. W przepisie nie bylo o wstawianiu foremki do naczynia z woda
podczas pieczenia ale gdzies to wczesniej wiedzialam i tak zrobilam. Czy to
konieczne, czy tylko niepotrzebne utrudnianie sobie roboty?
Kalisima

Sól Julian cd
prawdziwa owsianka
Nazwy
Czerwony barszcz kiszony - coś nie tak z nim ;-(
mam do sprzedania szuflady i półki do lodówki Indesit C 233 L