naczynia prozniowe

1. Data: 2004-04-26 13:31:02

Temat: naczynia prozniowe
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mylse ze ta grupa ma cos wyprobowanego, szukam jakis dobrych naczyń
prozniowych, znalazlam ale w roznych cenach czy trzeba za nie az tak duzo
zaplacic ??
W swiecie kuchni jeden pojemnik plus pomka 90 zl a znalazlam zestaw 4 naczyc
za 99 ( dodam w supermarecie) ...
Jak myslicie ??
Jakies doswiadczenia ...

ata

--
moje nowe konto a...@e...pl

1. Data: 2004-04-27 05:14:23

Temat: Re: naczynia prozniowe
Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Apr 2004 15:31:02 +0200, ata wrote:
> Mylse ze ta grupa ma cos wyprobowanego, szukam jakis dobrych naczyń
> prozniowych, znalazlam ale w roznych cenach czy trzeba za nie az tak duzo
> zaplacic ??

Powiem tylko tyle, ze mam takie (z hipermarketu) i wsyzstko byloby
cacy gdyby nie... to, ze pekaja. Pewnie za duzo wyssalem tego
powietrza i po prostu cisnienie atmosferyczne zrobilo swoje, ale juz
wszystkie mam popekane od spodu. Przez co traca swoja szczelnosc
niestety.
Przed kupnem dokladnie sprawdz czy spody tych naczyn sa pogrubione
mocno. Jak nie, to odpusc sobie.

Pozdrawiam,
Janusz

--
Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.

1. Data: 2004-04-27 22:40:04

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaplacic ??
> W swiecie kuchni jeden pojemnik plus pomka 90 zl a znalazlam zestaw 4 naczyc

Witam!
Nie znam zalet i wad takich naczyń sprzedawanych w supermarketach. Znam zalety
naczyń firmy Zepter. Mam je już kilka lat i służą mi doskonale. Jedyną ich
wadą jest cena, ale można zapłacić w ratach, można też dokupować poszczególne
naczynia. Wydatek spory, ale służy lata. Dokupiłam dodatkowy sznur do pompy,
który podłącza się do gniazda zapalniczki w samochodzie, mogę więc używać ich
na wyjeździe.
Mam w rodzinie wesele i planuję kupić na prezent pompę i zgrzewarkę. Reszta
rodziny podchwyciła ten pomysł i mają dokupić pojemniki.
Czasem warto wydać więcej pieniędzy.
pzdr.
ps. nie jestem przedstawicielem tej firmy, tylko zadowoloną klientką.

Chicken pot pie - bylo: czy banan to warzywo, czy owoc?
Warsztaty SUSHi połączone z degustacją
salatka serowa
mięso na soli...?
buritos