nalesniki

11. Data: 2003-08-25 09:18:17

Temat: Re: nalesniki
Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakby nie spojrzeć to naleśniki nie nadają się na żadną dietę z obecnych
na
> grupie

nieprawda!
czasami pojawiaja sie osoby ktore chca przytyc ;-)
musta

12. Data: 2003-08-25 09:20:37

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:bicign$n2l$1@news.onet.pl pisze:

> jakby nie spojrzeć to naleśniki nie nadają się na żadną dietę z
> obecnych na grupie

_Te_ tak :) Ale wyrzucam jajeczko i heja :) Do tego Ki warzywka po chinsku,
mniam.

13. Data: 2003-08-25 09:22:45

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Musta w wiadomości news:bick5t$297$1@news2.ipartners.pl pisze:

> nieprawda!
> czasami pojawiaja sie osoby ktore chca przytyc ;-)

Do przytycia to trzeba miec chyba wyjatkowo silna wole. Samo jedzenie takich
rzeczy nie wystarczy :)

14. Data: 2003-08-25 09:32:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> _Te_ tak :) Ale wyrzucam jajeczko i heja :) Do tego Ki warzywka po
chinsku,
> mniam.

no mniam ale te warzywka po chińsku to chyba z chemia?a jeśli nie to można
zrobić naleśniki z warzywami o niskim IG i na druga fazę będzie jak znalazł

co to jest Ki??

15. Data: 2003-08-25 09:33:54

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na
>
> nieprawda!
> czasami pojawiaja sie osoby ktore chca przytyc ;-)

takich "mutantów" jest coraz miej ,zanikają jak mamuty :))

16. Data: 2003-08-25 09:34:15

Temat: Re: nalesniki (farsz do nich)
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:bickoi$t99$1@news.onet.pl pisze:

> no mniam ale te warzywka po chińsku to chyba z chemia?a jeśli nie to
> można zrobić naleśniki z warzywami o niskim IG i na druga fazę będzie
> jak znalazł
>
> co to jest Ki??

:))) Kto. Pewna weganka z psw. To wlasnie o jej przepis na te warzywa
chodzi. Jedna marchew, kawal selera korzeniowego (odpowiadajacy mniej wiecej
objetoscia marchewce), korzen pietruszki (objetosc podobnie), por. Pokroic
wszystko w jak najciensze i najdluzsze zapalki. Zapodac na woka troche
oliwy, wrzucic warzywa. Gdy beda lekko miekkawe dodac imbiru w proszku
(swiezy utarty tez pewnie da rade) i sosu sojowego. Nie trzymac za dlugo na
ogniu, musza byc chrupiace, nie ciapowate. Zawijac :)

17. Data: 2003-08-25 10:00:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> ogniu, musza byc chrupiace, nie ciapowate. Zawijac :)

przepis wygląda optymalnie :))
tylko popracowałbym jeszcze nad samym naleśnikiem;
mąka razowa i sposób pieczenia tak aby naleśnik nie "łapał" tłuszczu

18. Data: 2003-08-25 10:10:22

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:bicmcd$4jn$1@news.onet.pl pisze:

> tylko popracowałbym jeszcze nad samym naleśnikiem;
> mąka razowa i sposób pieczenia tak aby naleśnik nie "łapał" tłuszczu

Phi, tez mi problem :) Daje oliwe do samego ciasta (powiedzmy ze 5 lyzek),
smaze na suchym teflonie. Jesli chodzi o make, to daje ok. 50% zwyklej
pszennej, reszta to razowa (taka np. 2000), kukurydziana, amarantusowa wedle
upodobania. Im mniej zwyklej bialej, tym latwiej niestety nalesniki sie
rozrywaja (kwestia glutenu chyba), mozna probowac kompensowac maka sojowa.
Acha, mleko rozrabiam z woda 1:1 i dodaje 1/4 kostki zaprawionych drozdzy.
Fajne dziurki wychodza :) Wersja na slodko: dorzucic 3 lyzeczki cukru,
namoczone rodzynki i cynamon, ale to pewnie nie MM. Zeby nalesniki byly
chrupkie, nalezy je przekladac pergaminem albo odkladac na dwa lub nawet
trzy talerze na zmiane, nie beda sie wtedy zaparzaly jeden pod drugim.

19. Data: 2003-08-25 10:22:47

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bicndd$eb8$1@inews.gazeta.pl...

> Phi, tez mi problem :)

biała mąka,cukier i rodzynki to jest problem tkwiący w naleśnikach :(

20. Data: 2003-08-25 10:31:17

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:bicnmm$8k6$1@news.onet.pl pisze:

> biała mąka,cukier i rodzynki to jest problem tkwiący w naleśnikach :(

Cukier i rodzynki obowiazkowe nie sa. Co do bialej maki: ktos probowal
szacowac IG dla takiego mieszanego towarzystwa (biala + razowa + inne, mniej
lub bardziej egzotyczne)?

Siemię raz jeszcze
Co mi pozostaje?
[MM] druga faza?