nalesniki amerykanskie - chwale!!!

1. Data: 2003-02-23 17:17:03

Temat: Re: nalesniki amerykanskie - chwale!!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Feb 2003 18:44:12 +0100, "rena" <r...@p...pl> wrote:

>trysiu - dzieki tobie w sobotni, sloneczny, leniwy poranek zjadlam ze swoim
>mezusiem te przepyszne nalesniki. ja generalnie jestem nalesnikomanka, ale
>te amerykanskie znacznie roznia sie smakiem od tradycyjnych. mysle, ze to
>glownie zasluga masla. wcinalismy je z cukrem pudrem, bo syrop klonowy
>rzadko bywa w naszym domku (przerazliwie drogi jest w polsce, a za szybko
>znika:).
>
>dzieki bardzo za tak przyjemne rozpoczecie weekendu!!!

a to sie strasznie ciesz, ze sie przyczynilam ;))) a zadnego
syropu nie owocowego nie mozna dostac w PL? w sumie do biedy mzna
by z miodem.....a z cukrem pudrem Was nie zamulilo na amen? nikt
nie bral wdechu z cukrem w ustach??? TO jest straszne....

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-23 17:57:52

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:qd0i5vsqkc31vut6pqdk741d4f59f4lnp2@4ax.com...

> [...]
> by z miodem.....a z cukrem pudrem Was nie zamulilo na amen? nikt
> nie bral wdechu z cukrem w ustach??? TO jest straszne....

nie:))) do samych nalesnikow dodalam skromnie cukru, wiec nie bylo zle:))) i
jakos ten cukier puder mi bardziej pasowal, niz syrop owocowy czy miod,
ktore staly w lodowce.

1. Data: 2003-02-23 18:27:46

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" rena " wrote:

> nie:))) do samych nalesnikow dodalam skromnie cukru, wiec nie bylo
> zle:))) i jakos ten cukier puder mi bardziej pasowal, niz syrop
> owocowy czy miod, ktore staly w lodowce.

Spróbuj nastepnym razem z cukrem pudrem i kakao - przesiane przez sitko na
nalesniki. Pychota :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-25 12:24:24

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze by tak ten przepisik tu wrzucic ? Poprosze
Bo go na liscie nie widze ani pod nalesniki, ani
amerykanskie
Barbara

rena wrote:

ciasto makowe z wiśniami