narzędzie do wycinania

1. Data: 2006-07-04 11:53:30

Temat: narzędzie do wycinania
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GDZIE można kupić takie narzędzie do wycinania spiralek, np z
ziemniaka,ogórka itp. Wugląda jak korkociąg z obrączą z boku.Gurny uchwyt
jest składany do pionu,a w czsie pracy ma kształt litery T. Dawno temu
kupiłam to gdzieś na jakimś targu, Szulałam w różnych sklepach, ale
przeważnie są tylko łyżeczki do wycinania kulek z owoców. Ktoś słyszał wie?
Znalazłam narzędzia do catheringu,ale to jakieś dłuta jak do drewa. Jak tego
szukać?
pozdr szukająca od kilku lat
TMK

2. Data: 2006-07-04 20:03:28

Temat: Re: narzędzie do wycinania
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

TMK napisał(a):
> GDZIE można kupić takie narzędzie do wycinania spiralek, np z
> ziemniaka,ogórka itp. Wugląda jak korkociąg z obrączą z boku.Gurny uchwyt
Ja widziałam takie z GÓRNYM uchwytem , ale z GURNYM to chyba nie
znajdziesz ... Ani z obrączą też ;-)

ciasto z coca-colą
Mam pytanie odnośnie steków
czeresnie