eksperymenty przepis

1. Data: 2006-07-04 12:55:16

Temat: eksperymenty przepis
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie wymyśliłam nowy przepis(pewnie ktoś przede mną juzdo odkrył- ale nie
znam nazwy) potrzebuję pomocy co dalej
Przepis jest taki dużą piers kutczak pokroiłam jak wędlinę na cienkie
plasterki i te plasterki na 3 kawałki(surowe mięso)
pół papryki w kostke i trochę selera naciowego poddusiłam na
oliwie.przyprawiłam sola oregano pieprzem i sokim z cytrymy. wszystko
wymieszane w misce czeka smażenia w lodówce. No i teraz zastanawiam się jak
to smażyć ? można ma mocnym ogniu bez panierki-może bardzo sięnie rozpadnie-
panierka w swnsie bułka lub bułka z jajkiem mi jakoś nie pasuje. może ciasto
naleśnikowe? albo rozbełtane jako albo... no właśnie?