nerwica - psycholog/psychiatra Kraków

Data: 2006-01-09 09:20:12
Temat: nerwica - psycholog/psychiatra Kraków
Od: Jarek <j...@N...krak.pl>

Mam taki o to problem:
czesto sie denerwuje, przy tym trzesa mi sie rece
(dotyczy to sytuacji takick jak ktos patrzy na mnie, jakies spotkania itp.)
podskakuje mi przy tym cisnienie tetnicze
(np. ostatnio w czasie badan skoczylo mi do 150 na 90)
juz sam fak ze bede mial mierzone cisnienie pwoduje jego wzrost
Mam twierdzi ze to na tle nerwicowym, czy tak?
Juz bylem u kilku lekarzy głownie dlatego, ze trzesace rece mi
przeszkadzaja w zyciu.
czyktos poleci mi dobrego lekarza w Krakowie?