nie chce juz siusiu :(

1. Data: 2005-06-02 11:36:48

Temat: nie chce juz siusiu :(
Od: cooperek <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem - 2 dzien mecze sie z bieganiem do ubikacji co 5-10 min z
oddawaniem moczu (po pare kropel) i jeszcze nie bylo by tak najgorzej
gdyby nie to ze przy tym towarzyszy mi bol cewki moczowej a czasami i
podbrzusza...:( Czy macie na to pomysl co moglabym z tym zrobic (smigam
do kibelka:( ałłła)

2. Data: 2005-06-02 11:46:15

Temat: Re: nie chce juz siusiu :(
Od: "Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cooperek" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
> gdyby nie to ze przy tym towarzyszy mi bol cewki moczowej a czasami i
> podbrzusza...:( Czy macie na to pomysl co moglabym z tym zrobic (smigam do

Jasne - najzwyklejsze i bardzo popularne zapalenie pęcherza moczowego.

3. Data: 2005-06-02 11:49:36

Od: cooperek <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jendrek napisał(a):

> "cooperek" <c...@i...pl> wrote in message

> Jasne - najzwyklejsze i bardzo popularne zapalenie pęcherza moczowego.

hmmm w sumie to sie domyslam ze to zapalenie pecherza moczowego, a czy
zna ktos sposob domowy co z tym mozna robic?? nie mam teraz mozliwosci
isc do lekarza....pliiiisssss

4. Data: 2005-06-02 11:56:31

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm w sumie to sie domyslam ze to zapalenie pecherza moczowego, a czy
> zna ktos sposob domowy co z tym mozna robic?? nie mam teraz mozliwosci
> isc do lekarza....pliiiisssss

Odstawić kawę, herbatę, alkohol, ostre przyprawy, zaprzestać seksu.
Wziąść ciepłą kąpiel, wypić ziółka...

...a w końcu i tak pójść do lekarza, bo samo to się chyba nie wyleczy...

si

5. Data: 2005-06-02 12:41:17

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cooperek" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdyby nie to ze przy tym towarzyszy mi bol cewki moczowej a czasami i
> podbrzusza...:( Czy macie na to pomysl co moglabym z tym zrobic

Koniecznie iść do lekarza, tymczasowo pomogą nasiadówki z rumianku, tabletki
Urosept (ziołowe bez recepty) chociaż uważam, ze za słabe, albo idź do
apteki i popytaj o jakieś inne, ostatnio jakieś reklamowali w TV może warto
spróbować.
pozdrawiam A

6. Data: 2005-06-02 13:11:39

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdyby nie to ze przy tym towarzyszy mi bol cewki moczowej a czasami i
> podbrzusza...:( Czy macie na to pomysl co moglabym z tym zrobic (smigam

porady z internetu:

Aby przyspieszyć powrót do zdrowia, można robić nasiadówki w mocnym naparze
rumianku lub szałwii (30 g suchych ziół zalać dwoma szklankami wrzątku,
parzyć pod przykryciem 5-10 minut, przecedzić i wlać do bardzo ciepłej wody
w misce). Dobre rezultaty daje też ogrzewanie podbrzusza termoforem. Tuż po
takich zabiegach koniecznie trzeba położyć się do łóżka, aby nie wychłodzić
organizmu.

Nieznośne pieczenie, towarzyszące oddawaniu moczu, złagodzi niegazowana woda
mineralna z sokiem z cytryny. Trzeba ją pić po szklance przynajmniej 6 razy
dziennie. Sok zmieni środowisko w drogach moczowych na bardziej kwaśne,
utrudniając namnażanie się drobnoustrojów, woda natomiast rozcieńczy mocz i
usunie wraz z nim część bakterii.

Ulgę przyniosą też żurawiny. Działają one przeciwzapalnie i zapobiegają
osadzaniu się bakterii na ściankach dróg moczowych. Można pić sok z tych
owoców (szklankę dziennie) lub zażywać gotowy preparat, np. Vitabutin. Warto
w czasie choroby zrezygnować z używek - kawy, alkoholu i papierosów.
Wysuszają one śluzówkę dróg moczowych, co zwiększa ból podczas oddawania
moczu.

pl

7. Data: 2005-06-02 13:56:08

Od: cooperek <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta napisał(a):
> [...]
> apteki i popytaj o jakieś inne, ostatnio jakieś reklamowali w TV może warto

dziekuje bardzo, podejde (o ile dojde bez siusiu),

8. Data: 2005-06-02 14:16:43

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje bardzo, podejde (o ile dojde bez siusiu),

Pojedź , pojedź ale przed tym zrób badanie moczu , może się okazać że są
bakterie (ja tak miałam ostanio i też były takie objawy) , a wtedy nie
obedzie się bez antybiotyku :(

pozdr Magda

9. Data: 2005-06-02 16:41:45

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje bardzo, podejde (o ile dojde bez siusiu),

... to załóż pieluche... che, che

ZF

10. Data: 2005-06-03 07:11:16

Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W większości aptek sprzedadzą (chociaż nie powinni) 1 opakowanie furaginy... Ale
jeśli aż tak biegasz - DO LEKARZA!!! bo się może skończyć naprawdę poważną
sprawą...:((

Chore gardełko
Jak się zachować.
Czerniak-co dalej?