[niekoniecznie OT] Waldemarze, czemu Waldemar mi ciagle toto z KFa wyciaga?

1. Data: 2005-04-10 08:02:25

Temat: [niekoniecznie OT] Waldemarze, czemu Waldemar mi ciagle toto z KFa wyciaga?
Od: "toto.d." <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pora wyjaśnić przewrotność Władysława, który wprowadził na grupę określenie
"toto" pisane zresztą słusznie z małej litery. Przewrotność, jak również
zawiść (Władysław lubi brylować, nawet w świecie wirtualnym). Pozazdrościł
rodaczce Kopernika, piewczyni Łady ruskiej, która została Matką chrzesną
dżdżownicy. Władysław postanowił zostać Ojcem chrzestnym (co by to nie
oznaczało) i wymyślił "toto".
Madzi, młodzieży, niedorostkom, nieukom, chamstwu z La Scali etc. etc.
podsyłam ten link
http://e-zone.pl/co/blefy.php?datablefu=2004-08-19
aby zrozumieli, co to też ten Władysław wymyślił.

toto dżdżownica

PS Dziekuje Ci Władysławie.
Dzięki Tobie zrozumiałem dlaczego w "Cinema Paradiso" jedna z głównych
postaci nazywa się Toto.
W podziękowaniu mógłbym Ci napisać, jak będę robił (ja toto) galaretkę z
zsiadłego mleka. Ale musisz poprosić o przepis.