nieodtlenienie

następny post »
From: "Marcin" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: nieodtlenienie
Date: Mon, 8 Jun 2009 18:21:13 +0200

Witam,
Od pewnego czasu mam dosyć duże problemy z oddychaniem prawdopodobnie na tle
nerwowym.
Bylem u pulmonologa, który potwierdził moje przypuszczenia i przepisał
jakieś ziółka, które zresztą niewiele pomogły. Nie jest to przypadlosc
szczegolnie dotkliwa lecz dosyć męcząca, zwłaszcza iż równolegle z
problemami z oddychaniem pojawiły sie problemy z koncetracją i pamięcią- i
właśnie tego dotyczy moje pytanie. Czy mogą to być objawy jakiegoś
niedotlenienia, np. mózgu? Jeśli tak, to co można z tym zrobić?

dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam,
Marcin