"niepokój" w nogach

1. Data: 2004-04-05 09:52:59

Temat: "niepokój" w nogach
Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama (80 lat) od kilku tygodni odczuwa niepokój w nogach, nie może
leżeć, odczuwa jakby coś wewnątrz łydek "chodziło", musi wstac, pochodzic po
pokoju i dolegliwość ustępuje. Objaw ten Występuje tylko w nocy po zaśnięciu
i jest na tyle dokuczliwy, że nie pozwala spać.
Może ktoś spotkal sie z podobnym schorzeniem?
Badany byl magnez i potas - jest w normie.

Dziekuje

2. Data: 2004-04-05 10:56:38

Temat: Re: "niepokój" w nogach
Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antonina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zaśnięciu
> i jest na tyle dokuczliwy, że nie pozwala spać.
> Może ktoś spotkal sie z podobnym schorzeniem?
Owszem, slyszalam, ze jest cos takiego jak zespol niespokojnych nog.
Dokladnie takie daje objawy.
Pozdrawiam
Iza

3. Data: 2004-04-05 14:15:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Apr 2004 12:56:38 +0200, Clio wrote:

> Owszem, slyszalam, ze jest cos takiego jak zespol niespokojnych nog.
> Dokladnie takie daje objawy.

Ano jest. Inaczej bodajże zespół Ekboma, ale zastrzelić się nie dam.

Warto by pokazać się lekarzowi na wszelki wypadek - sprawdzić czynność
nerek i zbadać się neurologicznie. Możliwości łagodzenia dolegliwości
jak najbardziej są.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

Medycyna Pracy - wada wzroku
Cisnienie w oku
Stopa, plywanie...
z czego sa zrobione soczewki kontaktowe??
Zespoł Tourett'a