Palec

1. Data: 2004-04-05 10:54:31

Temat: Palec
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wychodząc z łazienki uderzyłam się z całej siły drzwiami w środkowy
palec u nogi. Boli i spuchł, nie wygląda na złamany, zrobił się jednak
siny - jak mogę mu jeszcze pomóc domowymi sposobami oprócz moczenia w
Altacecie? Jakieś maści?

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

2. Data: 2004-04-05 13:31:04

Temat: Re: Palec
Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:c4rdpm$eea$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> palec u nogi. Boli i spuchł, nie wygląda na złamany, zrobił się jednak
> siny - jak mogę mu jeszcze pomóc domowymi sposobami oprócz moczenia w

jesli chodzi o zlamanie, goraco zachecam do udania sie do lekarza
specjalisty. W 1999 roku na obozie harcerskim mialem podobny wypadek, z tym
ze uderzylem sie z calej sily w uzy palec u stopy o pien drzewa. Bol czesto
nawraca a palec mam lekko wykrzywiony :/
ahh
pozdrawiam
KUBA

3. Data: 2004-04-05 14:39:07

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze uderzylem sie z calej sily w uzy palec u stopy o pien drzewa. Bol
czesto
> nawraca a palec mam lekko wykrzywiony :/

Wiesz, są dwie sprawy, po pierwsze wyjeżdżam jutro na święta i w związku z
tym do środy nie będę mogła pójść do lekarza (chyba, że potem już na
miejsce, gdyby jeszcze bolało), po drugie - mam nadzieję - ze złamanym
palcem chyba biegać bym nie mogła, więc chyba nie jest złamany tylko jakby
obtłuczony.
Pójdę do lekarza tu swojego po świętach jeśli będzie boleć nie bardzo albo
tam przed świętami jeśli bardzo, chodziło mi o doraźne metody tu i teraz
kiedy nie umieram w sumie, ale spuchło i coś z tym trzeba zrobić :)

4. Data: 2004-04-05 15:02:12

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c4rqur$soj$...@i...gazeta.pl,
Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>:

> Wiesz, są dwie sprawy, po pierwsze wyjeżdżam jutro na święta i w
> związku z tym do środy nie będę mogła pójść do lekarza

Nie zartuj... jakies swieta sa wazniejsze od zdrowia?

> (chyba, że
> potem już na miejsce, gdyby jeszcze bolało)

Jesli jest zlamany, to bedzie bolalo.

> - ze złamanym palcem chyba biegać bym nie mogła, więc chyba nie jest
> złamany tylko jakby obtłuczony.

Jak najbardziej niewykluczone, ze moglabys biegac. Opisane przez Ciebie
objawy nie wykluczaja zlamania (dla mnie nawet sugeruja), dlatego konieczna
jest wizyta u chirurga i Rtg.

> o doraźne metody tu i teraz

dorazne to izba przyjec w szpitalu

> kiedy nie umieram w sumie, ale spuchło i coś z tym trzeba
> zrobić :)
no wlasnie

--
Robert

5. Data: 2004-04-05 18:10:54

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arcalen! (maść, niedroga).

Kaja

6. Data: 2004-04-06 10:00:19

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zartuj... jakies swieta sa wazniejsze od zdrowia?
Wiem, sama piętnuję ludzi, którzy wymawiają się brakiem czasu kiedy trzeba
pójść do lekarza a teraz robię dokładnie to samo :)

> Jesli jest zlamany, to bedzie bolalo.
Więc po dwóch dniach moczenia nie boli, opuchlizna zeszła, jest prosty, a
siność jest wynikiem pęknięcia naczynka pod skórą, zgina się też bez bólu,
także wszystko powinno być dobrze, niemniej dziękuję wszystkim za rady.

> Jak najbardziej niewykluczone, ze moglabys biegac. Opisane przez Ciebie
> objawy nie wykluczaja zlamania (dla mnie nawet sugeruja), dlatego
konieczna
> jest wizyta u chirurga i Rtg.
Chirurg w moim centrum medycznym przyjmuje niestety tylko we wtorki, a po
pracy od razu wsiadam w pociąg. Na ogół nie zaniedbuję zdrowia, piszę to, bo
czuję nutę potępienia w Twojej wypowiedzi.

> dorazne to izba przyjec w szpitalu
Bez przesady.

7. Data: 2004-04-06 10:05:59

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c4tv02$1e5$...@i...gazeta.pl,

> [...]
> prosty, a siność jest wynikiem pęknięcia naczynka pod skórą, zgina
> się też bez bólu, także wszystko powinno być dobrze, niemniej

To ciesze sie, ze jest zdecydowanie lepiej!

> Bez przesady.

Opis objawow brzmial dosc dramatycznie - nie widzac palca tyle mozna
doradzic. Taka wizyta na pewno nie zaszkodzi zdrowiu.

Dygresja: Ja wiele lat temu mialem zle rozpoznane (jako wybicie) zlamanie
palca (reki akurat). Przez tydzien moczylem w altacecie, dopiero potem
poszedlem do chirurga prywatnie, zrobil Rtg i stwierdzil zlamanie. Niestety
bylo za pozno i palec nie jest w pelni sprawny ruchowo.

--
Robert

8. Data: 2004-04-06 10:39:42

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Niestety
> bylo za pozno i palec nie jest w pelni sprawny ruchowo.

To fakt, nie wolno zwlekać. Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę! :)

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

"niepokój" w nogach
Medycyna Pracy - wada wzroku
Cisnienie w oku
Stopa, plywanie...
z czego sa zrobione soczewki kontaktowe??