Tarczyca?

1. Data: 2004-04-05 11:23:07

Temat: Tarczyca?
Od: "Grisza" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja zona jest w 3 miesiacu ciazy. Kilka tygodni temu pani ginegolog
skerowala ja na badanie kolejne krwi moczu .itp i przy okazji powiedziala
zeby zrobic jeszcze 2 badania na tarczyce. Wszystkie badania wyszly poprawne
i jedno z tarczycy podobno wazniejsze takze w normie. Tylko drugie badanie
tzn TSH wyszlo jakby za niskie (jego wartosc 0.159). Pani ginekolog
powiedziala ze ona sie na tarczycy nie zna i skierowala do specjalisty. Ale
to nastapi dopiero w czwartek. Czy ktos wie czego sie mozna spodziewac po
wizycie u niego. Czy ciaza moze miec wplyw na zanizenie TSH? Czy zagraza to
plodowi? Zona nigdy sie nie leczyla na tarczyce i raczej chyba nie miala z
tym klopotu.
Pozdrawiam GR.