nieśmiałość

1. Data: 2004-03-09 11:22:12

Temat: nieśmiałość
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może rozwiązaniem byłby trening interpersonalny (np. ośrodek Intra).
Spotkałem się też z informacją, że można znaleźć terningi dot. właśnie
nieśmiałości, ale nie potrafię sobie teraz przypomnieć gdzie. Może trzeba się
dowiedzieć np. przez PTP.

J.

1. Data: 2004-03-09 13:47:03

Temat: Re: nieśmiałość
Od: "PSIQ" <wwypler@__ANTYSPAM__interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
> Spotkałem się też z informacją, że można znaleźć terningi dot. właśnie
> nieśmiałości, ale nie potrafię sobie teraz przypomnieć gdzie. Może trzeba

Jeśli będziesz próbował wybrać trening w jednym z ośrodków, które
wymieniłeś, zerknij także na "warsztaty dla nieśmiałych" organizowane przez
PTPZNP http://pracazprocesem.org/warsztaty_rozwoju_osobiste
go.htm
--
(WW)

poważna sprawa - c.d.
niezła psychoterapia bezpłatna
[info] Psychowibracje w kinie
Bi
Ten potwór nazywa sie tak lagodnie... niesmialość