nowa amnestia cbneta :)

231. Data: 2010-02-22 23:59:00

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czerwony" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hlv42k$oo8$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> ... się tylko wtrącę, że zgadzam się mniej więcej z opinią dot. Endera
> - że przyszedł tu do kobiet. Generalnie zasadniczym jego celem było
> przeprowadzenie na dziewczynach eksperymentów dot. możliwości manipulacji
> żeńskimi emocjami.
> W tym celu faceci generalnie byli mu nieprzydatni do niczego,
> a raczej przeszkadzali, rozbijali atmosferę kameralnej, zamknietej
> grupy.

Tego nie kupuję. Nie pasuje mi tu "eksperyment". No bo gdyby w sposób celowy
w ten sposób postepował- to - jak pisałeś- faceci byli mu niepotrzebni,
raczej przeszkadzali. Jednak- z tego miejsca zupełnie nie da się wytłumaczyć
nienawiści (tak to odbieram) do trenR'a. No bo albo by gonił wszystkich:
"sio! psujecie mi mój misterny plan!", albo nikogo i obserwował kolejne
interakcje.
On to zrobił z różnych powodów, ale żadnym z nich nie była chęć wykonania
eksperymentu.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

232. Data: 2010-02-23 07:26:02

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czerwony" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sfera intelektu (czyli wszystko związane z "ja myślę" ) także tu ma
> znaczenie. No i trzecia sfera- najważniejsza, ale chyba najbardziej
> kontrowersyjna w dyskusjach: sfera ducha- czyli coś, co w pewnym stopniu
> pokrywa się z buddyjskim określeniem "karma"

Najważniejsza - i najsłabiej zdefiniowana, najbardziej ulotna ...
Myślisz, że to rzeczywiscie jest dobry fundament do działąń, podejmowania
decyzji ?
Gdzie jest w tym wszystkim 'sfera seksualna' ?

233. Data: 2010-02-23 07:38:51

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-02-22 19:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Mnie za to na końcu. A potem, zanim udało nam się do siebie całkowicie
> przekonać, przegoniliście go. Na pewno zazdrość Wami kierowała jakaś.

Nie martw się, za jakiś czas wróci, opowie, co u niego z TŻ, co z kochankami
- i sobie odbijesz ;) Tymczasem leci drugi etap warsztatów - w małżeńskich
podgrupach ... ;)

234. Data: 2010-02-23 07:47:17

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "czerwony" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> No przecież nie przyszedł po to, żeby być Bluzgaczem :)

To jest jasne. Ale jednak nie widzę motywu - skierowanego
na łagodność wobec akurat Iksi. Tzn. wyobrażam sobie
takie motywy, ale ich nie widzę w tej konkretnej sytuacji.

235. Data: 2010-02-23 08:22:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> [...]
> na łagodność wobec akurat Iksi. Tzn. wyobrażam sobie
> takie motywy, ale ich nie widzę w tej konkretnej sytuacji.

Jeśli to był Bluzgacz, moment odejścia byłby uzasadniony (ugrał, co chciał).

Qra

236. Data: 2010-02-23 08:44:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> decyzji ?
> Gdzie jest w tym wszystkim 'sfera seksualna' ?
Zacznę od tego, że wszelkie podziały są tak naprawdę...sztuczne. No bo
widzimy człowieka- i w jakiś sztuczny sposób próbujemy go rodzdzielić. Te
wszystkie sfery są ze sobą integralnie powiązane, jedna zachodzi na drugą.
Robimy takie podziały- aby łatwiej było nam pewne rzeczy zrozumieć, może
zbudować jakąś teorię:-). Freud wyodrębnił sferę seksualną- zrobił to w
czasach, w których była ona kompletnie zamilczana. Uważam, że w tym momencie
nie ma za bardzo potrzeby (dla tych rozważań) żeby ją wyodrębniać ze sfery
emocji.
Sfera Ducha: to przecież nie tylko to, co wynikać by miało z metempsychozy.
Karmę tworzymy też naszymi myślami, oczekiwaniami i powiązanymi z nimi
emocjami. To nasze prawdziwe intencje ją tworzą (a także karmę zbiorową).
Nasze- czyli i Twoje, i moje:-). Pytasz o fundament do decyzji: wszelkie
systemy oparte o metody takie jak metoda Silvy chyba wystarczająco na to
odpowiadają.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

237. Data: 2010-02-23 08:53:17

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, ja się teoriami nie zajmuję. serio.
> a w ogóle to na psychologię poszedłem, bo nie miałem gdzie iść.
Ty masz treneiro jakiegoś strasznego doła coś, teraz
a może i ostatnio ;) Zero poczucia humoru, 'bezsilność' wobec
cbneta itp. Może chcesz, żeby dziewczyny trochę nad Tobą popracowały
tu na grupie ?
Jak się skończy amnestia - rzuć jakiś życiowy problem na grupę ;)

238. Data: 2010-02-23 09:03:52

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obserwował kolejne interakcje.
> On to zrobił z różnych powodów, ale żadnym z nich nie była chęć wykonania
?
Ja to widzę inaczej i mam tez jakieś tam swoje koncepty dot. tego,
jaka była rola facetów w dzialaniach Endera.
Moim zdaniem trener był jakąś trampoliną do innych celów,
został potraktowany czysto instrumentalnie. Się po prostu nawinął.
Dałoby się pewnie z tego wyciągnąć więcej, ale dajmy se spokój.
Pamiętaj, że Ender jest bardzo inteligentny. 'Gonienie wszystkich'
było 'poniżej jego poziomu'. Dobierał sobie dyskutantów podle
'rezonansu' z jego celami czy jego 'fascynacjami'. Tak - powinieneś w jego
wypadku mocno wziąć pod uwagę 'świadomy dobór', 'olewanie tego,
co nieinteresujące'.

239. Data: 2010-02-23 09:08:27

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli to był Bluzgacz, moment odejścia byłby uzasadniony (ugrał, co
> chciał).

Co ?

240. Data: 2010-02-23 09:19:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Redart wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Ty masz treneiro jakiegoś strasznego doła coś, teraz
> a może i ostatnio ;) Zero poczucia humoru, 'bezsilność' wobec
> cbneta itp.

coś ty, od wczoraj mam właśnie bardzo dobry humor!
nie projektuj :)

> Może chcesz, żeby dziewczyny trochę nad Tobą popracowały
> tu na grupie ?

dziewczynki?! zawsze! ;P

> Jak się skończy amnestia - rzuć jakiś życiowy problem na grupę ;)

mam z synem problem - gada jak nakręcony.
jego przebojem ostatnio jest "tata, nie mów nie, włącz mi grę" powtarzane
po 10 razy na jednym oddechu. nawet psp nie można w spokoju poczytać :)

--

Gienadij Zuganow przeczytał bajkę o Śpiącej Królewnie.
Zamyślił się i z pewnym wahaniem udał się na Plac Czerwony.

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o
No nie :-D