nowa amnestia cbneta :)

941. Data: 2010-02-28 19:41:12

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hmec06$krj$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> Jeśli tak - to konflikt przy każdym spotkaniu
> jest pewny - co więcej bez - świadomości
> o co chodzi - będą wykonywane różne
> racjonalizacje i zwalanie winy na druga stronę
> - bo ja przecież nic ....
>
> Mże być też tak ,że nawet nie ma konkurencji
> o rolę ale brak akceptacji kogoś w tej roli
> w jaka chce wejść i mamy to samo.
> Czyli np. Y wchodzi na katedrę i mówi jak do
> dzieci. Jeśli Y było np. nauczycielem to robi
> to wręcz bezwiednie i bez złych intencji.
> No ale odbiór otoczenia nie akceptującego
> takiej pozycji Y jest automatycznie na nie.

No tu wydaje mi się, że nie odnosisz się do pisania autorki tego- Paulinki.
Ja napisałem odpowiedź na jej pisanie. Otóż Paulinka po krótce miała podobny
do Twojego pomysł- żeby one sobie wyjaśniały, co_ tam_ między_ nimi_było.
Kardynalny błąd! Do czegoś takiego wymagana jest:
1.duża asertywność medei
2.duża asertywność Ixi
3.osoba, którą obie darzą zaufaniem, mająca zdolności...negocjatora- o dużej
asertywności
4. spotkanie w "realu"
5. obustronna chęć zmiany relacji
i...jedziemy!
W takiej, opisanej przeze mnie w punktach sytuacji- da się naprawdę
rozstrzygnąć wszelkie konflikty, załatwić je raz na zawsze.

Druga możliwość- (ponieważ pierwsza jest nie do zrealizowania)-
zaproponowana przeze mnie: powiedzieć (napisać) sobie, czego się spodziewają
po drugiej osobie- co by chciały dostać. Jeśli obie zadeklarują, że jak to
dostaną (a nawet jak nie dostaną)- to spróbują, a jak im się nie uda- to po
prostu i tak nie będą sobie robić na złość. Np- mogą się "nie zauważać". I
mam przekonanie, że to się da zrealizować.

Trzecia możliwość nie istnieje. To, co zaproponowała Paulinka- w moim
bardzo głębokim przekonaniu spowodowało by tylko jeszcze głębszy konflikt
(przecież każda musiała by tu występować jako sędzia we własnej sprawie)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

942. Data: 2010-02-28 19:44:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Feb 2010 00:20:31 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> Tak uważam. Nie twierdzę, że mam rację. Poważnie. Staram się patrzeć
> obiektywnie- i takie odnoszę wrażenie. Jeśli czujesz się tą opinią w jakiś
> sposób skrzywdzona (?) - to przepraszam. Jednak autentycznie tak Was
> odbieram.

> No właśnie: walisz w nią, jak Ci się nie podobają jej poglądy. Przecież to
> nie fair. Ty uważasz pewne jej poglądy za idiotyczne- i łup! Jednak poproszę
> Ciebie o kilka przykładów- gdzie potraktowałaś w podobnej sytuacji podobnie
> inną osobę. Znajdziesz? A jak nie- to co z tego wynika?

Zachowania nasze z medeą są jasne: dowalamy sobie wzajemnie za to, że
zrobiłyśmy sobie wzajemnie rzeczy, które przeszkadzają nam się polubić... a
właściwie nie za te rzeczy, lecz za to, że w sumie są to idiotyzmy niegodne
wspomnienia.
:-)
--

Ikselka.

943. Data: 2010-02-28 19:49:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Feb 2010 06:23:05 +0100, czerwony napisał(a):

> To nie jest takie proste, narcyzie.

Dla narcyzów nie. Dla mnie najprostsze - 100 procent sukcesu.

PS. Ale skoro Ty mnie nie lubisz, to nie znaczy, że mi się nie udało, lecz
że ja o to po prostu nie zabiegałam :-)
--

Ikselka.

944. Data: 2010-02-28 19:53:15

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ oczywiście, że odwrotnie! - rewanżujesz się za moje zachowanie. Ja
> się
> po prostu źle zachowuję, a rewanż za to to już coś zupełnie innego... dla
> mnie coś zawsze świadczącego o gniewie i chęci powetowania sobie na mnie
> swoich negatywnych emocji wywołanych moim zachowaniem.

IMO- jedno warte drugiego. I niepotrzebne...no ale nie mam legitymacji:-)

A propos postu Paulinki- czy możesz mi wysłać legitymację?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

945. Data: 2010-02-28 19:59:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czerwony pisze:

> Użyty kiedyś przeze
> mnie skrót SolNar należy odczytywać jako
> "solidarność narcyzów". Związek bardzo płytki
> i rzadki - ale jak widać - zdarza się.

Przypomniało mi się co napisałem zaraz po pojawieniu się na grupie
Sendera :-)

"...Pojawił się na grupie świetnie wykształcony i opłacany
specjalista, doskonale znający się na kierowaniu ludźmi, prawdziwy
samiec alfa, koneser muzyki klasycznej i życiowych seriali, znawca
perfum i higieny męskiej twarzy, mistrz głębokich przemyśleń
egzystencjonalnych i ciętej riposty, ksywa Księciuniu, a Wy jeszcze
narzekacie? :-)

Czas żeby nie tylko kobiety znalazły na tej grupie swoją niedościgłą
mistrzynię :-)

Oto nadszedł ten, który jest jej męskim dopełnieniem :-D "

Stalker, nie muszę chyba wyjaśniać kim jest mistrzyni? ;-)

946. Data: 2010-02-28 20:03:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> medea zaś wydaje mi
> się iść w róż.

Ale dlaczego akurat w róż?
Coś mnie ten róż ostatnio prześladuje. Podobno ładnie mi w różowym. ;)

Ewa

947. Data: 2010-02-28 20:06:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czerwony pisze:

> Paulinka jest umoczona w trwajacy od dawna
> konflikt z Ikselką. Nie wnikałem w szczegóły,
> wiem tylko, że konflikt jest i że dziouchy
> się nie lubią. I raczej się nie polubią.

Oj, chyba tutaj się mocno mylisz. Paulinka jest bardzo podobna żtp.
konstrukcyjnie do XL. Obie są bardzo silnymi kobietami. Powiedziałabym
nawet - buldożery. ;)

Ewa

948. Data: 2010-02-28 20:07:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobiłyśmy sobie wzajemnie rzeczy, które przeszkadzają nam się polubić...
> właściwie nie za te rzeczy, lecz za to, że w sumie są to idiotyzmy

A czy Ty- bez względu na zachowanie Ewy- była byś w stanie przestać to
robić? Albo raczej- czy masz dobrą wolę?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

949. Data: 2010-02-28 20:10:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Powiedziałabym
> nawet - buldożery. ;)

I bardzo proszę, żeby się obie dziewczyny nie obrażały za to określenie,
które w gruncie rzeczy jest bardzo pozytywne. :)

Ewa

950. Data: 2010-02-28 20:12:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, chyba tutaj się mocno mylisz. Paulinka jest bardzo podobna żtp.
> konstrukcyjnie do XL. Obie są bardzo silnymi kobietami. Powiedziałabym
> nawet - buldożery. ;)
>
> Ewa

A propos Paulinki- potrzebuję Twoją legitymację (i Ixi). Czy możesz mi
wysłać? Tylko żeby była ze zdjęciem:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron