nowa kuchnia

21. Data: 2022-04-30 00:43:03

Temat: Re: nowa kuchnia
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 27 kwietnia 2022 o 16:28:01 UTC+2 FEniks napisał(a):

> Szkoda, że człowiek o takich cudownych rzeczach dowiaduje się tak późno. ;)
> Takie zerwane prosto z pola? A może są jakieś preparaty, polecasz coś?
>

> --
> Ewa
Równie skuteczne co żucie liści jest smarowanie się krowim łajnem zbieranym o północy
w czasie pełni. Przedstawiciele narodu wybranego od kilku tysięcy lat twierdzą że je
się to co rośnie w okolicy gdzie się żyje. W Japonii po wojnie przećwiczyli
amerykański sposób odżywiania się. Jak zaczęły ich dziesiątkować nowotwory to wrócili
do swojego jedzenia. I ilość zachorowań na nowotwory spadła. Jak w Polsce nie rośnie
ryż, oliwki i łososie to się tym nie należy odżywiać. Co nie znaczy że od czasu do
czasu można zjeść pomidorowa z ryżem a nie z kluskami co się makaron nazywają.

22. Data: 2022-04-30 17:46:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Równie skuteczne co żucie liści jest smarowanie się krowim łajnem zbieranym o
północy w czasie pełni.

Każdy wybiera to, co lubi. Ja, jeśli już, wolę liście.

--
Ewa

indukcji vs elektryka
Kuchnia indukcyjna