nowosci na ogrody.agrosan.pl

1. Data: 2000-03-14 16:27:16

Temat: Re: Rododendrony (Re: nowosci ...)
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)) Tak, faktycznie, nic ze mnie nie mozna wyciagnac. Nie chcialem znowu
> pisac o tym czystym torfie, zeby nie zanudzac innych i nie draznic Jerz'a

wyobraź sobie, że zamierzam Cię posłuchać i już niedługo przesadzę 2
różaneczniki i zastosuję się do twoich porad ale, ... to dopiero mnie
rozłościsz.
Tak naprawdę piszesz to z takim przekonaniem, że ci wierzę.
Pozdrawiam, jerz.
*<[:{)

1. Data: 2000-03-15 10:50:40

Temat: Odp: Rododendrony (Re: nowosci ...)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8alp9r$k6g$...@s...icm.edu.pl...
> wyobraź sobie, że zamierzam Cię posłuchać i już niedługo przesadzę 2
> różaneczniki i zastosuję się do twoich porad ale,

Ja, jestem zdecydowanym przeciwnikiem sadzenia roślin do czystego torfu.
Oczywiście, jeżeli do torfu dodamy wiele składników które eliminują
wszystkie wady tego podłoża a w pielęgnacji uwzględnimy przeciwdziałania
jego złych cech to nie będzie on już czystym, zwykłym torfem.
W mateczniku, na szkółce można uwzględnić elementy pielęgnacji których nie
stosuje się w ogrodzie. Tutaj, może tkwić podłoże rozczarowań.
Trzeba uważać na stosowanie rozwiązań profesjonalnych w amatorskich
ogrodach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-03-15 18:48:46

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie omieszkam.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-03-15 18:49:16

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> różaneczniki i zastosuję się do twoich porad ale, ... to >dopiero mnie
> rozłościsz.

:-)) Teraz zaluje wszystkiego co powiedzialem ... :-)

1. Data: 2000-03-15 19:47:19

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)) Teraz zaluje wszystkiego co powiedzialem ... :-)
????? *<[|{o)
nie żartuj, mam do ciebie zaufanie.
Pozdrawiam, jerz.

1. Data: 2000-03-16 21:33:46

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosuje się w ogrodzie. Tutaj, może tkwić podłoże rozczarowań.
> Trzeba uważać na stosowanie rozwiązań profesjonalnych w amatorskich

No i masz babo placek! I co mam przeczytać od nowa czy też zaczynamy na
nowo?
pozdr, jerz.

krety
57,5 PLN