obled zakupow

następny post »
From: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: obled zakupow
Date: 11 Sep 2003 08:38:56 GMT

Skoro juz odpoczelam po wymuszonym odpoczywaniu rzucilam sie na sklepy
ogrodnicze w celach wiadomych. I musze przyznac, ze w tym roku nawet jestm
mile zadowolona - udalo mi sie wreszcie zanabyc w trybie normalnym cebule
Tulipa linifolia, T. clusii (czy clusiana - nie pomne chwilowo)i paru
innych niegdys przeze mnie poszukiwanych. Dokupilam mojego ulubionego T.
sylvestris, bo zanim zakwitnie mi lan z nasion to chyba osiwieje do konca.
No i co mnie dosc zaskoczylo, to ilosc dostepnych gatunkow i odmian czosnku
- moda jakas nastala, czy co? Ja tam sie ciesze, bo nie ma nic
piekniejszego, niz czosnek, a jakie to wielofunkcyjne... Samych odmian z
grupy giganteum i pokrewnych naliczylam 8... W kazdym razie tu cebulka, tak
cebulka i pare setek poszlo... A to dopiero poczatek... Moze nawet
Leucojum autumnalis gdzies dopadne w granicach kraju? Widzial ktos moze?
Pozdrowienia - Ewa Sz.