obled zakupow

1. Data: 2003-09-11 08:38:56

Temat: obled zakupow
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro juz odpoczelam po wymuszonym odpoczywaniu rzucilam sie na sklepy
ogrodnicze w celach wiadomych. I musze przyznac, ze w tym roku nawet jestm
mile zadowolona - udalo mi sie wreszcie zanabyc w trybie normalnym cebule
Tulipa linifolia, T. clusii (czy clusiana - nie pomne chwilowo)i paru
innych niegdys przeze mnie poszukiwanych. Dokupilam mojego ulubionego T.
sylvestris, bo zanim zakwitnie mi lan z nasion to chyba osiwieje do konca.
No i co mnie dosc zaskoczylo, to ilosc dostepnych gatunkow i odmian czosnku
- moda jakas nastala, czy co? Ja tam sie ciesze, bo nie ma nic
piekniejszego, niz czosnek, a jakie to wielofunkcyjne... Samych odmian z
grupy giganteum i pokrewnych naliczylam 8... W kazdym razie tu cebulka, tak
cebulka i pare setek poszlo... A to dopiero poczatek... Moze nawet
Leucojum autumnalis gdzies dopadne w granicach kraju? Widzial ktos moze?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2003-09-11 09:24:36

Temat: Re: obled zakupow
Od: "Ania Onet" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Cieszę się, że Cie widzę

Ania

3. Data: 2003-09-11 09:40:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
v I musze przyznac, ze w tym roku nawet jestm
> mile zadowolona - udalo mi sie wreszcie zanabyc w trybie normalnym cebule
> Tulipa linifolia, T. clusii (czy clusiana - nie pomne chwilowo)i paru
> innych niegdys przeze mnie poszukiwanych.

A u mnie wybór dość kiepski, zarówno tulipanów (nie ma ukochanych
turestanica!), jak i czosnków. Za to pojawił się psiząb:-)

Moze nawet
> Leucojum autumnalis gdzies dopadne w granicach kraju? Widzial ktos moze?

Tylko aestivum:-(

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-09-11 09:51:31

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in

> A u mnie wybór dość kiepski, zarówno tulipanów (nie ma ukochanych
> turestanica!), jak i czosnków. Za to pojawił się psiząb:-)

Psizab 'pagoda'jest :-)
A T.turkestanica chcesz?
Bo tez jest :-)

> Tylko aestivum:-(

A to juz mam...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2003-09-11 09:52:46

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@W...onet.pl> wrote in

> Cieszę się, że Cie widzę
Tez sie ciesze, ze sie widze :-)
I cala grupe tez of korz... :-P
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-09-11 09:57:55

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> A u mnie wybór dość kiepski, zarówno tulipanów (nie ma ukochanych
> turestanica!), jak i czosnków. Za to pojawił się psiząb:-)

W OBI byłaś ?

Kronopio

7. Data: 2003-09-11 10:01:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in

> Psizab 'pagoda'jest :-)
> A T.turkestanica chcesz?
> Bo tez jest :-)

Nie, dzięki, jakieś jeszcze rosną:-)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-09-11 10:03:12

Od: "Gabriela Sakol" <g...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał
A u mnie wybór dość kiepski, zarówno tulipanów (nie ma ukochanych
> turestanica!), jak i czosnków

No właśnie, też chętnie wsadziłabym czosnki ale w żadnym sklepie w Sosnowcu
nie ma. Dokupiłam żółtych tulipanków i żonkili i torebkę anemonków. Okaże
się czy też je lubią nornice. A na skarpie wsadziłam sobie oliwnik. Powinien
(jeśli przeżyje zimę) ładnie wyglądać przy forsycji, jeśli ta będzie miała
oczywiście kaprys zakwitnąć.
Te stworzenia, które sobie żyją w quasi-dzikim środowisku skarpy kopią tak
potężne nory i chyba głębokie skoro tyle ziemi jest przed nimi, że pewnie
zapowiada to srogą zimę. Jak sądzicie?
Gabi

9. Data: 2003-09-11 10:06:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:
(...)

> Moze nawet
> Leucojum autumnalis gdzies dopadne w granicach kraju? Widzial ktos moze?

Jutro (?) będę w sklepie w Ogrodzie Botanicznym, mogę zapytać.
To ma być cebula?

Krycha&Co(ty), ktora nawet nie wiedziała o istnieniu takiej roślinki

10. Data: 2003-09-11 10:10:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> W OBI byłaś ?

W OBI z zasady cebul nie kupuję:-)Nasion tym bardziej.

Pozdrawiam, Basia.

Borówka amerykańska o pichodne
Sasanka zwyczajna z nasion
** Atak Kretów **