obowiązki dzieci w domu ...

211. Data: 2006-02-06 21:46:15

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:chbwnezg5u90.dlg@franolan.net...

> Nowy jesteś i nie widziałeś jeszcze wątka dygresyjnego?
> Komentuję to:
> z Twojej wypowiedzi Message-ID: <ds773p$mhm$1@nemesis.news.tpi.pl>
> Jeśli faktycznie płuczecie ziemniaczki w brodziku to w sumie cieszę
> się, że się nie zapraszamy na obiadki.

Siwa, przypomnij proszę jak gotujesz obiad... ;)
Wtedy się będziemy mogli policytować na oryginalność ;))

Pozdrawiam,,
Radek

212. Data: 2006-02-06 21:48:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ds8f54$lfk$1@inews.gazeta.pl>
Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> pisze:

> U nas jest wlasnie 2l 7m, u
> Nixe zdaje sie jest dokladnie tak samo :)

Dokładnie 2 lata, 7 miesięcy, 11 dni, 7 godzin i 49 minut ;-)

--
PozdrawiaM

213. Data: 2006-02-06 21:49:28

Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:43e7bb46$0$1442$f69f905@mamut2.aster.pl>

> Ja żałuję.
> W zmywarce od kilku lat trzymam wodę i soki.
> Szkoda mi wody, prądu i nerwów.

> Nawet po najbardziej pracochłonnym obiedzie zmywa się u nas najwyżej 15-20
> minut.
> I to sobie cenię w myciu ręcznym. Dostępność danego naczynia w każdej
> chwili.

> Nie szafuj tak tymi gwarancjami, bo nie każdy uważa zmywarkę za siódmy cud
> świata :)

Są też tacy co konta w banku nie mają...
Długo by wymieniać jacy to są jeszcze inni...
Ja bym się jednak swoją nieporadnością tak nie chwalił ;)

Radek

214. Data: 2006-02-06 21:49:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ds7to3$mhm$1@atlantis.news.tpi.pl>
złośliwa <n...@u...to.interia.pl> pisze:

> Bo ja na punkcie kuchni mam małego hopla - i dopóki sama jej nie
> wysprzątam uważam iż jest wiecznie brudno :) To jest chorobliwe i
> powinno się leczyć wiem

Aaa, to to ja rozumiem (sama mam tak samo i nie tylko w kuchni [plus
poprawianie po kimś], ale walczę z tym usilnie).
Myślałam, że może uważasz zmywanie za zbyt ciężką robotę dla takiego
dziecka.

--
PozdrawiaM

215. Data: 2006-02-06 21:52:32

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Małgorzata Krzyżaniak
<z...@t...eu.org> mówiąc:

>Teraz to idę w kątek się wstydzić. Przeczytałam dokładnie odwrotnie niż
>napisałaś i za drugim razem nie wiem, gdzie :-( Się podpisuję obiema
>przednimi.

Przyznaj się, że już dawno chciałaś znaleźć okazję, żeby się ze mną nie
zgodzić. Takie frojdowskie slipy się z tych takich robią.

Agnieszka :->
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

216. Data: 2006-02-06 21:52:36

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja żałuję.
> W zmywarce od kilku lat trzymam wodę i soki.
> Szkoda mi wody, prądu i nerwów.

Wpadłam w autentyczny zachwyt. Szczerze zainteresowana mam ogromną prośbę:
napisz mi, jak zmywasz cały poobiedni zestaw naczyń w 10 litrach wody.
Proszę...
Oszczędność na prądzie jestem w stanie zrozumieć, choć jak patrzę na
rachunki, to mnie dziwi, ale każdy ma swoje preferencje.
O nerwy przy naciskaniu 1 guziczka nie pytam.
Tylko o tej wodzie bym bardzo chciała się czegoś dowiedzieć.

Agnieszka

217. Data: 2006-02-06 21:55:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> napisał w
wiadomości news:ds8fse$oen$1@inews.gazeta.pl...

> Hehe, a to podobno my tu nadinterpretujemy ;) Kto Tobie powiedzial ze
> Maja nie ma zmywarki?

Bo pisała, że woli zlew nad zmywarkę? Ale już doczytałam. OK, w takim razie
zmieniam zdanie: mieć w domu zmywarkę i jej nie używać, to dopiero jest
utrudnianie sobie życia. Moim zdaniem oczywiście. Usatysfakcjonowałam?

> Albo inaczej: czy uwazasz ze jestes jedyna
> posiadaczka zmywarki na tej grupie?

A skąd, naprawdę dziwi mnie fakt, że są jeszcze ludzie, którzy - zwłaszcza z
wyboru - mogą zmywarki w domu nie mieć.

Agnieszka

218. Data: 2006-02-06 21:55:55

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>mama miala zdanie takie, ze ja mam obowiazki
>bo chodze do szkoly i moim obowiazkiem jest sie uczyc. nie
>nakladala na mnie innych- nie uwazam, zebym stala sie leniem.

A więc jednak miałaś jakieś obowiązki... A i ojciec coś tam próbował
forsować.

Agnieszka

219. Data: 2006-02-06 21:56:54

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43e7c222$0$1452$f69f905@mamut2.aster.pl>
Radek <r...@z...net> pisze:

> Są też tacy co konta w banku nie mają...

Albo zlewu w kuchni...

> Ja bym się jednak swoją nieporadnością tak nie chwalił ;)

Za późno.

--
PozdrawiaM

220. Data: 2006-02-06 21:57:35

Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Choćby z takiej, że mu się już nie chce zapitalać z tymi obiadkami,
> zmywaniami i całym tym kuchennym zawracaniem.
> Ma marzenie, że ktoś go wyręczy kiedyś.
>
> Żony sobie nie wychował, to ma cichą nadzieję, że może z córką pójdzie mu
> ciut lepiej.

No... nie. Właśnie o to mi chodzi. Podejście "co wolno wojewodzie...".
Mama może się tłumaczyć dwoma lewymi rękami - a dziecko nie.
Sorry, ale tego nawet w żartach nie mogę zaakceptować.
To nie jest wychowywanie - to jest _wyzysk_dziecka_ - serio mówię.

> Radek, a w jakiej firmie dilujesz? ;-)

Może to i dobry pomysł ;)

Radek

przebranie - puchatek