obowiązki dzieci w domu ...

341. Data: 2006-02-07 15:38:20

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Carol" <c...@c...pl> wrote in message
news:ds9tcs$6b1$1@achot.icm.edu.pl...

> "ubranie czpki"

sorry, ale tym razem napisalam poprawnie ;))

>studiów nie wymaga, ale bujnej wyobraźni i owszem. I zalicza się raczej do
>rozrywek niż do obowiązków ;-).

a to zupelnie co innego ;)))

iwon(k)a

342. Data: 2006-02-07 15:49:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Nie, ja normalna jestem ;P
> Kot ma miec futro, a kuchnia zlew ;]

i zmywarke (bede sie upierac) ;)

-- kasica

343. Data: 2006-02-07 17:02:34

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> a co mama Cie nie gonila do gotowania?

Jeszcze jak. Też nie znosi gotować.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

344. Data: 2006-02-07 17:03:37

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> czy juz Cie pobilam? (sorry, jaka teza taki wniosek)

Jeśli mogę wyrazić swoją opinię -- obie oanie jesteście siebie
warte...

--
s i w a
z kanapy

345. Data: 2006-02-07 17:04:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Jeszcze jak. Też nie znosi gotować.

:)))

iwon(k)a

346. Data: 2006-02-07 17:05:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli mogę wyrazić swoją opinię -- obie oanie jesteście siebie
> warte...

zaczynasz isc nawet w moje slady siwa :))) (oanie)

> --
> s i w a
> z kanapy

z cola?

iwon(k)a

347. Data: 2006-02-07 17:28:26

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak, wiem, jednak z tego, co pisze wynika, iż kwestionuje fakt, że osoba
> nienauczona w dzieciństwie zajmowania się domem może mieć w dorosłym
> życiu (poważne) problemy.

Jaki problem - ze nie umie zrobic na blysk kuchni i lazienki? Że nie czuje
potrzeby gotowania codziennie obiadków, a jak juz gotuje, to jajecznice z
frytkami?
TO niech zyje sobie na wlasna reke w swoim wlasnym balaganiku, albo dobierze
z osoba, dla której odprasowane koszule poukladane kolorami w szafce nie sa
najistotniejsze i moze wcale sie swoja dysfunkcyjnoscia nie przejmowac.
Mysle, ze tak naprawde na problemy tych osób bardziej wplyw ma krytyczny
osad otoczenia i partnera, a nie ich wewnetrzne przekonanie, ze powinny
radzic sobie lepiej.
Ja niestety bylam rzucona na gleboka wode w wieku 15 lat i i tak sie tej
magicznej systematycznosci i dokladnosci w pracach domowych nie nauczylam.
(tzn. wiem, jak powinein wygladac efekt, tylko w pewnym momencie zwykle
konczy mi sie zapal :>) Ale sie nie zadreczam - tak calkiem brudem nie
zarastamy, glodni nie chodzimy, ubrania mamy czyste a kuweta kocia tez co
jakis czas jest sprzatana :>

Pozdraiwma - Ula

348. Data: 2006-02-07 17:29:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"UlaD" <u...@a...net> wrote in message

> [...]
> Mysle, ze tak naprawde na problemy tych osób bardziej wplyw ma krytyczny
> osad otoczenia i partnera, a nie ich wewnetrzne przekonanie, ze powinny

amen.

iwon(k)a

349. Data: 2006-02-07 17:39:36

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> I kanapa.
> I kino domowe, żeby można było spokojnie film oglądać przy obieraniu
> ziemniaków.

W łazience?

Aga

350. Data: 2006-02-07 17:42:26

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Nienoskąd! Mówiłam o rządku zlewów!

ROTFL

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

przebranie - puchatek
T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami
pokrowiec na fotelik