obowiązki dzieci w domu ...

501. Data: 2006-02-08 10:36:55

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-BD67E4.11325908022006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie robienie własnych przetworów to
> przede wszystkim sprawa kubków smakowych.

Ooooo... dla mnie też. Moja babcia robiła jakieś takie dużo lepsze przetwory
niż ja ;-) To i dałam sobie spokój.

;-)

Agnieszka

502. Data: 2006-02-08 10:38:39

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> "Agnieszka" <a...@z...net> napisał

> Przykro mi ponownie, że nic nie zrozumiałaś, a powyższe wnioski jedynie
> mnie w tym utwierdziły.

Yhm. Przewidywalna do bólu się stałaś.

Agnieszka (i EOT)

503. Data: 2006-02-08 10:47:02

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dschti$nvi$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Radek" <r...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl>
> napisał w wiadomości
i.pl...

> Kolorowa oferuje dwa słoiczki za 150 zł.
> Dla mnie sprawa kubków smakowych tu się kończy.

To kup gdzieś trochę pierogów z kapustą smakujących tak jak moje.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

504. Data: 2006-02-08 10:53:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-03402F.10573308022006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Zależy kto zmywa.
> Jarek od zlewozmywaka (dwukomorowego)
> Kamil 27.11.98, Police

Poczekaj, zaciśnij zęby, następca Ci rośnie :-)

Qra, już mająca następcę

505. Data: 2006-02-08 10:54:59

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...pl> napisał:

> Chcę, żeby moje dzieci umiały wiele rzeczy.

Na przyklad?

> Ale przede wszystkim chcę je nauczyć nie marnować
> życia na rzeczy, które są stratą czasu.

Dla Ciebie sa, dla innych nie.

> Słowa Dymnego niestety są dla mnie po prostu anachronizmem.
> Oczywiście można żyć jak w "Osadzie" - doszukiwać się
> wartości duchowych w oraniu pługiem ziemi...
> Dla mnie to tylko nieporadność i brak przystosowania do życia.

On nie doszukiwal sie wartosci duchowych w oraniu, on mówił o
przyjemności czerpanej z tego, ze sam/sama potrafie cos zrobić -
nawet jesli to beda tylko konfitury.

Pozdrowienia,
Lila

506. Data: 2006-02-08 11:03:03

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
i.pl...

> To kup gdzieś trochę pierogów z kapustą smakujących tak jak moje.

Jarek, naprawdę nie widzisz paradoksu?
Jeśli _tylko_Twoje_ pierogi są dobre, to oznacza, że tysiące ludzi,
którzy myślą podobnie _do_Ciebie_ traci czas - jedzą świństwa.
Jeśli Twoje pierogi są rzeczywiście tak genialne - to teraz, czy za
dwa pokolenia ktoś wreszcie sprzeda Twój sekret, ew. założy
rodzinny interes - i będzie robił ich więcej.
Ale wtedy to już Twoje superpierogi staną się "żarciem ze sklepu", tak?

U nas, jeśli chodzi o pierogi konkretnie, to działa tak:
próbowalismy wielu, ale idealnie podpasowały nam firmy X (nic nie
ukrywam, po prostu rozpoznaję po torebce - nie pamiętam ;), od roku
kupujemy tylko takie... od jakiegoś czasu ciężko je dostać niestety,
ale bywają... zawsze staramy się mieć zapasik :)

Pozdrawiam,
Radek

507. Data: 2006-02-08 11:07:38

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel napisał(a):

> A o UPS-ie, albo generatorze slyszalas?

To robią już UPSy do zmywarek i odkurzaczy? Pacz pan jak ta technika do
przodu prze...

--
Elske zadumana
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

508. Data: 2006-02-08 11:07:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Ooooo... dla mnie też. Moja babcia robiła jakieś takie dużo lepsze
> przetwory niż ja ;-) To i dałam sobie spokój.

Widać lubisz postęp wokół i u innych dopatrujesz się braku postępu, a
sama nie postępujesz na przód :-(.

Ewa

509. Data: 2006-02-08 11:09:59

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> On nie doszukiwal sie wartosci duchowych w oraniu, on mówił o
> przyjemności czerpanej z tego, ze sam/sama potrafie cos zrobić -
> nawet jesli to beda tylko konfitury.

Hobby - mówiłem - szanuję :)
Co więcej - oranie ziemi też może być hobby :)

Radek

510. Data: 2006-02-08 11:11:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):

> Jarek, naprawdę nie widzisz paradoksu?
> Jeśli _tylko_Twoje_ pierogi są dobre, to oznacza, że tysiące ludzi,

Myślę, że nie zrozumiałeś Jarka. _Każde_ pierogi robione w domu przez
osoby "niepostępowe" są lepsze od tych robionych przez "Twoją" firmę X.
Każde są inne i w inny sposób najlepsze.

Ewa

przebranie - puchatek
T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami